۲۱ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۴۶

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان:

۱۱۰۰دانشجوی استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

۱۱۰۰دانشجوی استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند

سمنان- فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه استان سمنان با بیان اینکه آخرین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اعزام شد، گفت: مجموعاً یک هزار و ۱۰۰ دانشجوی استان به این اردو اعزام شدند.

سرهنگ علی خالقیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کاروان دانشجویی راهیان نور از روز سیزدهم اسفند ماه از استان سمنان به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور، اعزام شدند، تاکید کرد: امروز شنبه، آخرین کاروان از اردوی راهیان نور دانشجویی استان سمنان نیز به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تمام کاروان‌های دانشجویی راهیان نور اعزامی به مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور روز بیست و پنجم به استان سمنان بازمی گردند، افزود: بلافاصله پس از پایان اعزام دانشجویان، اردوی راهیان نور خانوادگی در استان آغاز می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه اردوی دانشجویی راهیان نور از سوی قرارگاه علم‌الهدی، برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از کاروان دانشجویی راهیان نور در استان صورت گرفت.

خالقیان با بیان اینکه اعزام طلاب نیز به راهیان نور به انجام رسیده است، گفت: تمام این اعزام‌ها با رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌های مقابله با بیماری کرونا چه در طول اعزام و چه در اسکان و برنامه‌های معنوی تدارک دیده شده، عجین است.

کد خبر 5445492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha