۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۲۰

حاجی‌پور در نطق میان‌دستور:

مجلس در شرایط فعلی شفاف‌ترین نهاد حاکمیتی کشور است

مجلس در شرایط فعلی شفاف‌ترین نهاد حاکمیتی کشور است

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس در شرایط فعلی شفاف‌ترین نهاد حاکمیتی کشور بوده و مذاکرات نمایندگان در صحن علنی، از رادیو پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا حاجی‌پور در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت امام زمان(عج) و گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید و روز شهید، خطاب به رئیس‌جمهور ضمن تشکر از سفر اخیر وی به استان مازندران، گفت: مشکلات سد فنسک هنوز برطرف نشده و کشاورزان دچار چالش هستند.

وی افزود: جاده آزادراه تهران-شمال هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده و ۷۰ درصد جاده هراز پیش رفته و پیمانکاران برای ادامه کار دچار مشکل شده و نیاز به حمایت دارند، همچنین محیط‌بانان تهرانی باید از منطقه پلور خارج شوند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت موضوع شفافیت در مجلس اظهار کرد: مجلس در شرایط فعلی شفاف‌ترین نهاد حاکمیتی کشور بوده و مذاکرات نمایندگان در صحن علنی، از رادیو پخش شده و مردم در جریان قرار دارند؛ با این حال، نمایندگان مجلس به این حداقل قانع نبوده و به دنبال شفاف کردن آرا هستند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در این راستا در زمان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ مجلس نیز اعلام میزان حقوق نمایندگان و مدیران مجلس به صورت علنی را تصویب کرد تا مردم بدانند نمایندگان به دنبال شفافیت بوده و به عنوان وکلای ملت موظف هستیم گزارش شفاف به موکلان خود بدهیم، از این رو خادمان مردم در سایر قوا نیز باید تلاش کنند تا میزان شفافیت و عملکرد دارایی‌های خود را افزایش داده و مردم را نسبت به آن آگاه کنند.

کد خبر 5445775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha