۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۲

فرماندار بناب:

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) بحران ها را نقش برآب کرده است

هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) بحران ها را نقش برآب کرده است

بناب- فرماندار بناب گفت: با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) بحران های زیادی نقش برآب شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا لعلی عصر دوشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان بناب که به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) ترتیب یافته بود؛ اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم با شنیدن نام وزارت اطلاعات احساس امنیت می‌کنند.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) و روز سربازان گمنام اذعان کرد: نام گذاری روز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج) در حقیقت بیانگر نقش و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات در صیانت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر هجمه‌های بیگانگان و دشمنان اسلام و نظام است.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب خاطرنشان کرد: امنیت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است که با این نهال تنومند در ابتدای راه با خون هزاران شهید گلگون کفن آبیاری شده و هم اکنون با جانفشانی نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی در حال پاسداری است.

لعلی اضافه کرد: اداره اطلاعات شهرستان بناب و نیروهای مخلص این مجموعه همواره به عنوان مشاورین امین در خدمت سایر ادارات و ارگان‌ها بوده و با توجه به اشراف اطلاعاتی به مسائل همواره مشورت‌های گره گشایی را ارائه نموده اند.

وی در ادامه این دیدار کشف صدها کیلو مواد مخدر، مبارزه با مفاسد اقتصادی، برگزاری انتخابات در امنیتی مثال زدنی را از جمله اقدامات دستگاه امنیتی در شهرستان نام برد و افزود: با تلاش و پیگیری‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) و همکاری سایر مجموعه‌ها و نیروی انتظامی و مسئولین منابع طبیعی بیش از ۶۶ هزار هکتار از اراضی ملی حاشیه دریاچه ارومیه از افراد سودجو پس گرفته شده و به دولت بازگردانده شدند.

کد خبر 5447039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha