۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶

با حمایت از ۳۳۱ شرکت؛

ارائه ۸ خدمت تجاری سازی برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان

ارائه ۸ خدمت تجاری سازی برای توسعه بازار محصولات دانش بنیان

بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری، ۳۳۱ شرکت دانش‌بنیان و خلاق با استفاده از ۸ خدمت حوزه تجاری سازی محصولات خود را به بازار رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری، «خدمات ارزیابی»، «خدمات مالی و سرمایه‌گذاری»، «خدمات حقوقی و مالکیت فکری»، «خدمات مدیریت فناوری و کسب و کار»، «خدمات تبادل فناوری»، «شتابدهی و توسعه‌گری نواحی نوآوری» و «خدمات توسعه بازار» از جمله خدماتی هستند که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به شرکت های دانش‌بنیان ارائه می شود.

در هیمن راستا ۳۳۱ شرکت دانش بنیان و خلاق حمایت شدند تا این خدمات را به مجموعه‌های متقاضی ارائه و محصولات خود را در بازار داخلی و حتی بین المللی عرضه کنند.

سرمایه‌گذاری خطرپذیر بر روی طرح‌های نوآورانه و حمایت از کسب و کارهای نوپا، توسعه کسب و کارهای نوپا و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها و استارتاپ‌های مستعد و گروه‌های دانش بنیان، ایفای نقش حمایتی در تجاری سازی ایده های حوزه فناوری مالی و زنجیره بلوکی و خدمات مبتنی بر فناوری زنجیره بلوکی، تعامل با بنیادهای علمی، مراکز آموزشی، ارائه روش های نوین، ابزارها و خدمات نرم با تأکید بر خلاقیت و غیره هم از جمله خدماتی است که توسط این مجموعه ها ارائه می شود.

کد خبر 5448384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha