۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۰۱

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران خبر داد؛

نظارت ویژه بر بازار/۴۸۰۰ تن میوه در استان تهران توزیع می شود

نظارت ویژه بر بازار/۴۸۰۰ تن میوه در استان تهران توزیع می شود

ورامین- رئیس جهاد کشاورزی استان تهران با تاکید بر نظارت ویژه بازرسان بر بازار و قیمت ها گفت: ۴۸۰۰ تن میوه برای شب عید در استان تهران توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید پازوکی عصر جمعه در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت تأمین و توزیع میوه پایان سال با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۸۰۰ تن سهمیه میوه برای شب عید در استان تهران در نظر گرفته شده اظهار داشت: از این میزان ۳ هزار تن پرتقال و یک هزار و ۸۰۰ تن سیب بوده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران از تعیین قیمت میوه‌ها در کارگروه تنظیم بازار ملی خبر داد و افزود: برای تعیین این قیمت‌ها تأیید نهایی استانداری تهران و کارگروه استانی را اخذ و ابلاغ کرده ایم.
وی با اشاره به اینکه سهمیه میوه شهرستان ورامین ۳۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب بوده است گفت: اگر در روزهای پایانی میوه به اندازه کافی در اختیار مردم قرار نداشته باشد میزان بیشتری به بازار میوه تزریق خواهد شد.

پازوکی در خصوص نظارت‌های ویژه بر بازار میوه نیز بیان داشت: بازرسان جهاد کشاورزی بر میوه عرضه شده در بازار نظارت می‌کنند تا میوه باکیفیت مطلوب به مردم عرضه و در اختیار آنان قرار گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی استان تهران عنوان داشت: به طور روزانه ۱۵ تن مرغ منجمد به ورامین اختصاص داده شده که در صورت نیاز می‌توانیم سهمیه شهرستان را افزایش داد تا مردم احساس کمبود در این زمینه نداشته باشند.

کد خبر 5450097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha