۲۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۴۱

رئیس پلیس آگاهی ناجا مطرح کرد:

کاهش فاصله وقوع و کشف سرقت در لرستان/ لزوم فعالیت در حوزه پیشگیری

کاهش فاصله وقوع و کشف سرقت در لرستان/ لزوم فعالیت در حوزه پیشگیری

خرم‌آباد- رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به کاهش فاصله بین وقوع و کشف سرقت در لرستان، بر لزوم استفاده از همه ظرفیت‌ها در حوزه پیشگیری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد قنبری عصر شنبه در دومین جلسه قرارگاه نوروزی در لرستان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت و تلاش‌های شبانه روزی فرمانده انتظامی استان و مجموعه تحت امر در تأمین نظم و امنیت بیان داشت: همکاری و تعامل نیروی انتظامی با مردم، آثار و برکات مفیدی دارد که بدون تردید خروجی آن موجب خدمت رسانی بهتر و رضایت حداکثری آحاد جامعه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تقویت و ارتقای احساس امنیت مهم‌تر از خود امنیت و یک وظیفه همگانی است چرا که در آموزه‌های دینی هم به این مهم اشاره شده و همواره مورد تاکید قرار گرفته و تقویت و ارتقای احساس امنیت یکی از اهداف مهم و اساسی پلیس است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کشور تصریح کرد: حضور به موقع و سرعت عمل پلیس در صحنه‌های مختلف و برخورد با جرایم مشهود بسیار مهم و اساسی است که باید به آن توجه داشته و در این مسیر تلاش کنیم.

سردار قنبری در ادامه با اشاره به عملکرد مطلوب استان لرستان و کاهش فاصله بین وقوع و کشف در حوزه سرقت بیان داشت: آموزش مداوم و مستمر یکی دیگر از موضوعاتی است که همواره باید سرلوحه کار قرار گیرد و همه به این آموزش‌ها نیاز داریم و امیدوارم با رعایت این نکات بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم.

وی بیان داشت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های در راستای پیشگیری اجتماعی همواره مورد تاکید است و باید با حضور همه جانبه همه دستگاه‌ها و نهادهای متولی و با اتخاذ تدابیر مناسب و پیشگیری‌های وضعی، اجتماعی، فرهنگی و قضائی تدابیری بیندیشیم که پیش از برخورد با جرایم دغدغه وقوع آنها ایجاد نشود چرا امنیت یک نیاز همگانی و تولید آن مستلزم مشارکت همه اقشار مختلف جامعه است.

کد خبر 5450552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha