۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۲۷

جانشین فرماندهی انتظامی کشور:

خودروهای شوتی به دلیل حمل کالای قاچاق درجایگاه قاچاقچی قرار دارند

خودروهای شوتی به دلیل حمل کالای قاچاق درجایگاه قاچاقچی قرار دارند

بوشهر- جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت:خودروهای شوتی به دلیل حمل کالای قاچاق برای پلیس در جایگاه قاچاقچی قرار خواهند گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رضایی عصر یکشنبه در سفر به استان بوشهر در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز با یک مصوبه وضعیت خودروهای شوتی را تعیین تکلیف کرده‌ایم، اظهار داشت: خودروهای شوتی به دلیل حمل کالای قاچاق برای پلیس در جایگاه قاچاقچی قرار خواهند گرفت و به دلیل انجام حرکت‌های نمایشی، مردم آزاری و ایجاد رعب و وحشت برای مردم که خلاف قوانین است از سال ۱۴۰۱ با برخورد شدید پلیس مواجه می‌شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی کشور با اشاره به اینکه این مصوبه در سطح کشور و به خصوص نوار ساحلی با جدیت اجرا می‌شود افزود: پلیس مخالف استفاده از خودرو یا جابجایی کالای مشروع با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نیست، اما حمل کالای غیر قانونی یا ایجاد نگرانی یا صدمات برای مردم از طرف خودروهای شوتی خط قرمز پلیس است.

سردار رضایی پیرامون سفرهای نوروزی بیان کرد: پیش‌بینی‌ها حکایت از افزایش ۶۰ درصدی مسافران نوروزی دارد.

وی با درخواست از مردم برای رعایت توصیه‌های پلیس اظهار داشت: گزارش‌های کارشناسان نشان می‌دهد که سبقت غیرمجاز، سرعت بالا، رانندگی‌های طولانی و حرکت‌های غیر اصولی و نمایشی بیشترین سهم را در تصادفات جاده‌ای داشته است.

جانشین فرماندهی ناجا تصریح کرد: محورهای شمال و جنوب کشور از محورهای پر ترافیک در روزهای اخیر بوده است و بیشترین مسافر ورودی تاکنون مربوط به مشهد مقدس است.

سردار رضایی با اعلام اینکه با وجود همه آمادگی‌ها برای نوروز پلیس از دیگر حوزه‌ها هم غافل نیست افزود: نیروی انتظامی با هنجارشکنان در سواحل هم برخورد خواهد کرد.

وی گفت: نیروی انتظامی با اعمال قانون در حوزه مبارزه با اراذل و اوباش به دنبال حفظ حقوق شهروندی است.

وی خاطرنشان کرد: هر کس بخواهد در جامعه برای مردم ایجاد رعب و وحشت کند خط قرمز پلیس است و در این راستا برخورد قاطع و برنده در مقابله با اراذل و اوباش به پلیس ابلاغ شده است.

کد خبر 5451124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha