۱ فروردین ۱۴۰۱، ۰:۲۴

رئیس جمعیت هلال احمر:

اعضای جوانان هلال احمر در ترویج فرهنگ بشر دوستانه موفق بوده اند

اعضای جوانان هلال احمر در ترویج فرهنگ بشر دوستانه موفق بوده اند

ملارد- رئیس جمعیت هلال احمرگفت:اعضای جوانان جمعیت هلال احمر در ترویج فرهنگ بشر دوستانه گام های بزرگی برداشته و در این زمینه موفق بوده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرحسین کولیوند شامگاه یکشنبه در حاشیه بازدید از پست نوروزی جوانان هلال احمر استان تهران در ملارد با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور و اقدامات داوطلبان در همه عرصه‌ها و بزنگاه‌های مختلف همواره مطلوب و رضایت بخش بوده است.

کولیوند افزود: اعضا جوانان جمعیت هلال احمر در سال‌های اخیر با همت و پشتکار بسیار توانسته اند گامی بزرگ در ترویج فرهنگ بشر دوستانه بردارند و در این زمینه موفق عمل کرده اند.

وی در خصوص خدمات رسانی امداد گران در ایام نوروز بیان داشت: بسیار خوشحال هستم که در جای جای میهن اسلامی ایران جوانان، امدادگران و نجات گرانی وجود دارند که داوطلبانه و با تمام اشتیاق در زمانی که مردم به سفر می‌روند، به خدمت به آنان می‌پردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: اقدامات و فعالیت‌های دقیق و مؤثر جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی در ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، موجب جلب اعتماد و رضایت تمامی اقشار مردم نسبت به این حوزه خدمت رسان شده است.

کولیوند ضمن بازدید از ایستگاه‌های خدمات بشردوستانه، ایمنی و سلامت و دوستدار کودک، با اعضای جوانان مستقر در پست نوروزی دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 5451169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha