۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳

معاون عملیات انتظامی کشور:

«امنیت» مقدم بر همه نیازها است

«امنیت» مقدم بر همه نیازها است

گرگان- معاون عملیات انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت، مقدم بر همه نیازهای جامعه است، گفت: در جامعه ای که امنیت حاکم نباشد، هیچ پیشرفتی رخ نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین ساجدی نیا بعدازظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) ۱۴۰۱ در ستاد فرماندهی انتظامی استان گلستان، اظهارکرد: امیدوارم سال جدید، سالی پر خیر و برکت و سرشار از امنیت برای همگان باشد و در مسیر نیل به بهترین حال گام برداریم.

معاون عملیات انتظامی کشور با بیان اینکه همه افراد جامعه در تامین امنیت نقش دارند، افزود: هیچ سازمانی به تنهایی قادر به تولید و تامین نظم و امنیت نیست بلکه در این راستا همه افراد و دستگاه ها سهم و نقش خود را باید به خوبی اجرا کنند.

ساجدی نیا در ادامه با تاکید بر اینکه امنیت، مقدم بر همه نیازهای بشر است، بیان کرد: در جامعه ای که امنیت حاکم نباشد، هیچ پیشرفتی رخ نخواهد داد و تمامی فعالیت ها با مشکل مواجه خواهند شد.

وی از توان و آمادگی به عنوان دو شاخصه مهم در انجام کیفی ماموریت های انتظامی یاد کرد و گفت: در توجه به منویات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب باید به موضوعات ماموریتی نگاه راهبردی داشت.

معاون عملیات انتظامی کشور با اشاره به اینکه اشراف اطلاعاتی و ارتقاء توان عملیاتی از اولویت ماموریت های انتظامی است، افزود: ارتقاء توان عملیاتی نیروهای مسلح به خصوص انتظامی امنیت را برای شهروندان به ارمغان می آورد.

ساجدی نیا گفت: اعتماد مردم به پلیس زمانی بیشتر می شود که در عین رعایت دقیق موازین قانونی، مقتدرانه، هوشمندانه و با آمادگی با هنجارشکنان برخورد کرده و حامی و پناهگاه مظلومان باشد.

کد خبر 5451481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha