۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱

معاون وزیر کار مطرح کرد؛

بسیج امکانات برای تحقق شعار سال/ظرفیت اشتغال شرکت‌های دانش‌بنیان

بسیج امکانات برای تحقق شعار سال/ظرفیت اشتغال شرکت‌های دانش‌بنیان

خرم‌آباد- سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر لزوم بسیج تمام امکانات برای تحقق شعار سال تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود کریمی بیرانوند در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی شعار سال در اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تمام امکانات و ظرفیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری بسیج می‌شود.

وی با اشاره به نامگذاری هوشمندانه سال ۱۴۰۱ توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: توجه ویژه به موضوع شرکت‌های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت‌ها و رفع چالش‌های استان در حوزه تولید و بازار کار می‌تواند در ایجاد فرصت‌های شغلی مؤثر باشد.

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به متغیرهای اصلی حوزه تولید اشاره کرد و گفت: انسجام در برنامه ریزی، تصمیمم گیری درست و تأمین مالی مناسب برای واحدهای اقتصادی و طرح‌های دانش بنیان و همچنین توجه به بازار کار در حوزه کار و تولید استان منجر به اشتغال آفرینی خواهد شد.

وی با بیان اینکه زیست بوم ملی اشتغال بر مبنای یک خلأ همیشگی در حوزه اشتغال و کسب و کار کشور بنا شده است، اظهار کرد: تمام توان خود را برای استفاده از ظرفیت‌های موجود به خصوص هلدینگ های اقتصادی برای سرمایه گذاری در استان به کار خواهیم بست.

کد خبر 5452431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha