۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۷

وزیر آموزش و پرورش:

کلاس‌های درس ایمن با کمک نیروهای جهادی ساخته می‌شود

کلاس‌های درس ایمن با کمک نیروهای جهادی ساخته می‌شود

اهواز - وزیر آموزش و پرورش گفت: کلاس‌های درس ایمن با کمک نیروهای جهادی و بسیج سازندگی ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری ظهر امروز پنجشنبه در اندیکا، با بیان اینکه اقداماتی برای مقاوم سازی، تعمیر و ساخت مدارس زلزله زده اندیکا انجام شده اما برخی مدارس هنوز تعمیر نشده‌اند، گفت: امسال کلاس‌های درس ایمن در شهرستان با کمک نیروهای جهادی و بسیج سازندگی ساخته می‌شوند.

وی، هدف از این سفر و بازدید از مدارس زلزله زده اندیکا را بررسی نارسایی‌ها و انجام اقداماتی برای توسعه مدرسه سازی در استان خوزستان به ویژه در مناطق محروم عنوان کرد و افزود: بعد از وقوع زلزله در شهرستان اندیکا توجه خوبی به این منطقه محروم انجام شده است.

نوری به بررسی مسائل و مشکلات مدارس این منطقه با حضور نماینده مردم اندیکا در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی این مدارس وضعیت مناسبی ندارد و رفع مشکل آنها تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید الزامی است.

وزیر آموزش و پرورش ساخت اردوگاه دانش آموزی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: در صورت تأمین زمین و مکان یابی برای سال‌های آینده این اردوگاه ساخته خواهد شد.

وی در خصوص تأمین نیروی انسانی در آموزش و پرورش اظهار کرد: فراخوان جذب ۳۴ هزار نفر در اسفند ماه منتشر شد و افرادی که صلاحیت داشته باشند جذب خواهند شد.

نوری می‌گوید: برای تعیین تکلیف وضعیت استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز کارهایی انجام شده و تبدیل وضعیت بخشی که باقیمانده نیز انجام می‌شود.

کد خبر 5452962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha