۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۸

فرمانده کل سپاه پاسداران:

گام های بهتری برای بهبود کیفیت راهیان نور برداشته می شود

گام های بهتری برای بهبود کیفیت راهیان نور برداشته می شود

خرمشهر - فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: گام‌های بهتری می‌توان برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا و حضور کاروان‌های راهیان نور در این مناطق برداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز در سفر به خرمشهر به منظور بازدید و بررسی وضعیت شلمچه، روند سفر و حضور کاروان‌های راهیان نور را در کربلای ایران از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدا در ارتباط زنده تلویزیونی با بیان نقش شهدا در سربلندی ایران اسلامی تاکید کرد: گام‌های بهتری می‌توان برای بهبود کیفیت و کمیت یادمان‌های شهدا و حضور راهیان نور برداشت، که این هدف ماست.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دو سال تأخیر عطش دوباره ای در مردم به وجود آورده و اکنون شاهد حضور گسترده راهیان نوری هستیم که این مناطق را بسیار ارزشمند می‌دانند.

وی با بیان اینکه راهیان نور با درک بالایی از اینکه خاک شلمچه قدمگاه و مشهد شهدایی است که عاشقانه در راه اعتلای ایران اسلامی فدا شدند، بیان کرد: حضور شهدا در این مناطق احساس می‌شود.

سردار حسین سلامی گفت: با بیش از چهل سال حضور در کنار سردار دل‌ها، امروز احساس می‌کنم روح حاج قاسم فراتر از ما در جامعه و در میان ما حرکت می‌کند چرا که اندیشه و تفکر و راه وی زنده‌تر قبل در دل مردم این سرزمین زنده و پاینده است.

وی افزود: این خاک و این سرزمین شهدای بزرگ نیاز دارد تا جاودانگی و قدر واقعی آن دانسته شود.

کد خبر 5454357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha