۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۹

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

۶۱ پروژه آب‌رسانی روستایی در مناطق محروم لرستان در دست اجرا است

۶۱ پروژه آب‌رسانی روستایی در مناطق محروم لرستان در دست اجرا است

خرم‌آباد- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان گفت: ۶۱ پروژه آب‌رسانی روستایی در مناطق محروم لرستان در دست اجرا است.

گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کرم وند امروز یکشنبه به رسانه‌ها گفت: ۶۱ پروژه آبرسانی روستایی در مناطق محروم لرستان با همکاری خیرین آبرسان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل در حال انجام است.

وی از همکاری مناسب قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان و خیرین آبرسان در زمینه تأمین آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای محروم استان لرستان خبر داد.

کرم وند تاکید کرد: خوشبختانه با این همکاری مطلوب، به ویژه در دولت سیزدهم، شاهد حضور نیروهای جهادی و خیرین آبرسان هستیم و پروژه‌های متعددی در روستاهای محروم استان توسط همکاران ما در قالب مطالعات فنی شناسایی شده‌اند که در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان افزود: از این تعداد پروژه تأمین آب شرب حدود ۲۵ روستا در حال اجراست و عملیات اجرایی مابقی روستاها نیز در مرحله اتمام است که آبرسانی به بعضی از این روستاها طی ماه‌های گذشته با مشارکت خیرین آبرسان و قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین گفت: این پروژه‌ها با توجه به تلاش گروه‌های جهادی و مشارکت مطلوبی که نیروهای جهادی در این پروژه‌ها دارند از روند مطلوبی در بحث اجرا برخوردار است و پیش بینی می‌کنیم که تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ بخش اعظمی از این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

کرم وند در ادامه یادآور شد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های خرم آباد، پلدختر، الیگودرز، بروجرد، سلسله، دلفان، کوهدشت و چگنی در حال اجرا هستند که در این پروژه‌ها عملیات مهندسی شامل خط انتقال، ساخت مخزن، اجرای شبکه توزیع و انشعابات، ساخت حوضچه، بهسازی چشمه، تجهیز و برق رسانی به کار گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان لرستان میزان برخورداری مردم روستاهای محروم از آب شرب سالم و بهداشتی ناشی از اجرای این پروژه‌ها را نزدیک به ۶ هزار نفر اعلام کرد.

کد خبر 5454389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha