۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی:

۵۶۰ تن سیب و پرتقال در آذربایجان غربی توزیع شد

۵۶۰ تن سیب و پرتقال در آذربایجان غربی توزیع شد

ارومیه - مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: ۵۶۰ تن سیب و پرتقال توسط تعاون روستایی برای تنظیم بازار شب عید در شهرهای مختلف استان توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، میرجمال ساداتی در این زمینه اظهار کرد: از این مقدار ۴۶۰ تن پرتقال و ۱۰۰ تن سیب بوده که از سردخانه‌ها به اتحادیه‌های تعاون روستایی برای توزیع منتقل شده است.

وی تصریح کرد: از ۲۶ اسفند ماه سال گذشته تاکنون ۲۴۴ مرکز توزیع میوه در آذربایجان غربی تدارک دیده شده تا میوه مورد نیاز مردم از جمله سیب و پرتقال به راحتی در دسترس مردم قرار گیرد.

ساداتی، با بیان اینکه ۵۴ مرکز از این مراکز توزیع برای ارومیه در نظر گرفته شده است، افزود: ۱۲ اتحادیه تعاون روستایی هم اکنون فعال هستند و سایر مراکز فروش در نظر گرفته شده به علت استقبال نکردن بخش خصوصی فعال نشدند.

مدیر تعاون روستایی آذربایجان غربی اضافه کرد: نرخ عرضه هر کیلوگرم سیب ۱۱۰ هزار ریال و پرتقال ۱۰۰ هزار ریال است و روند عرضه تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

از زمستان سال گذشته یک هزار و ۱۰۰ تن سیب و پرتقال برای تنظیم بازار شب عید در آذربایجان غربی ذخیره سازی و به تدریج روانه بازار شده است.

کد خبر 5454529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha