۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یادمان شهدای فکه بازدید کرد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از یادمان شهدای فکه بازدید کرد

اهواز - رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز با حضور در یادمان شهدای فکه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که روز گذشته (شنبه) برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب و حضور در جمع راهیان نور وارد آبادان شده بود، امروز (یکشنبه) ضمن بازدید از یادمان شهدای فکه شهرستان شوش به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، فرمانده قرارگاه جنوب غرب کربلا، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان نیز در این بازدید سرلشکر باقری را همراهی کردند.
سرلشکر پاسدار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بازدید از یادمان شهدای فکه و در جمع راهیان‌نور اظهار داشت: منطقه فکه یاد آور رشادت‌های رزمندگان و دلاورران مردانی است که جان خود را برای دفاع از میهن اسلامی فدا کردند.
وی گفت: دفاع مقدس گنج و سرمایه بزرگی است همچنین یادمان‌های دفاع مقدس نمونه‌ای از جواهرات این گنج بزرگ هستند که مورد استقبال مردم و جوانان قرار گرفته است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: در یادمان‌های دفاع مقدس شاهد حضور جوانان و قشرهای مختلف مردم هستیم. از خداوند متعال می‌خواهم که ادامه دهنده راه شهدا و در مسیر این حماسه سازان وطن باشیم.
به گزارش مهر، بازدید از مناطق عملیاتی، یادمان‌های دفاع مقدس و حضور در جمع زائران راهیان نور از اهداف سفر دو روزه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به خوزستان است.
کد خبر 5454631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha