۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵

معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

کردستان باید میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری بین المللی باشد

کردستان باید میزبان بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری بین المللی باشد

سنندج- معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: انتظار داریم کردستان به مرکز بزرگترین رویداد بین المللی در حوزه فرهنگ و هنر برای کردزبانان دنیا تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد هاشمی روز یکشنبه در مراسم معارفه مدیر کل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: خرسندیم که نیروی متعهد سکان دار حوزه فرهنگ و هنر استان کردستان شده است.

وی افزود: علی اصغر دریایی نیرویی خوب و کاری است که هیچ جا گدایی نام و عنوان را نکرده است.

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در کردستان فرهنگ و هنر به جان تک تک مردم کردستان نشسته و هر خانواده‌ای یک مؤسسه فرهنگی است لذا کارکردن در اینجا زحمت و تلاش مضاعف می‌طلبد و اگر از یک مدیر کل در استانی دیگر چند توقع داریم اما از مدیر کل ارشاد کردستان دو صد چندان توقع داریم.

هاشمی افزود: استعداد پروری، توجه به مناطق محروم و انجام کارهای خوب در حوزه کردی از جمله مواردی است که توقع می‌رود در دوره جدید مدیریتی در فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم نه تنها رویدادهای بخشی یا موردی بلکه یک رویداد بین المللی کردی در حوزه فرهنگ و هنر در کردستان رقم زده شود.

هاشمی اظهار داشت: کردستان باید میزبان رویدادهای فاخر کردی باشد و در این راستا از برگزاری کارهای ماندگار پشتیبانی می‌کنیم.

کد خبر 5454659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha