۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۲

فضایی برای ارائه محصولات شهرستان‌ها در مراکز پربازدید فراهم شود

فضایی برای ارائه محصولات شهرستان‌ها در مراکز پربازدید فراهم شود

اصفهان-مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: باید برای جذب گردشگر و ایجاد تنوع در ارائه محصولات فضایی را برای به نمایش‌گذاشتن محصولات شهرستان‌ها در شهر اصفهان فراهم کرد.

منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در حاشیه بازدید از نوروزگاه لنجان اظهار داشت: با تعامل بین دستگاه‌های مربوطه فضای مناسبی برای به نمایش گذاشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان‌ها فراهم شده است.

وی افزود: استان اصفهان تنها به شهر اصفهان خلاصه نشده و ۱۱۶ شهرستان را در خود جای داده که هرکدام جاذبه‌های منحصر به فردی دارند.

وجود ۲۲ هزار جاذبه میراثی در اصفهان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ۲۲ هزار جاذبه میراثی و باستانی در استان اصفهان وجود دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی اصفهان که در چهارراه ارتباطی کشور قرار دارد مقصد گردشگران واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ نوروزگاه در چهل‌ستون اجرا شده است، گفت: فرصتی است که مردم با فرهنگ هر منطقه آشنا شوند و از سویی دیگر در این نوروزگاه نشان دادند که در لنجان با توجه به موقعیتش در کنار نوار زاینده‌رود چه اقداماتی انجام گرفته و متناسب‌سازی کشت برنج به دلیل کم بارشی چگونه انجام می‌شود.

فراهم‌سازی فضایی برای ارائه محصولات شهرستان در شهر اصفهان

شیشه‌فروش خاطر نشان کرد: وزارت نیرو باید اقدامات عاجلی را برای احیای زاینده‌رود و تالاب گاوخونی انجام دهد که شهرهای مجاور بتوانند از این نعمت به خوبی بهره ببرند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲ میلیون تردد در استان اصفهان انجام شده، گفت: بیش از ۸۱ درصد ورودی خودروها به استان افزایش داشته و این نشان می‌دهد که اصفهان ظرفیت جذب گردشگر را دارد و باید میراث فرهنگی به زمینه‌ها و فرصت جذب گردشگری توجه کند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: در بازدید از غرفه‌ها اغلب درخواست داشتند تا اداره میراث فرهنگی استان اصفهان تسهیلاتی بدهد که فضای ارائه خدمت را در اصفهان برای آنها فراهم کنند و قرار شد فرمانداری شهرستان برای این موضوع پیگیری کنند.

کد خبر 5457057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha