۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰

مدیرعامل جمعیت هلال احمر اردبیل:

۳۷ هزار نفر از خدمات هلال احمر در ایام نوروز بهره‌مند شدند

۳۷ هزار نفر از خدمات هلال احمر در ایام نوروز بهره‌مند شدند

اردبیل- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بیش از ۳۷ هزار نفر در ایام نوروز از خدمات هلال احمر در طرح‌های نوروزی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت‌الله ضربی پیش از ظهر دوشنبه در نشست با امدادگران و عوامل طرح نوروزی هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۴۸۲ نفر در سطح استان اردبیل از طرح‌های نوروزی این جمعیت بهره‌مند شدند.

وی تصریح کرد: این طرح‌ها همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برگزار شد که در آن ۲۵ هزار و ۷۷۰ نفر از طرح ایمنی و سلامت مسافران، ۱۰ هزار و ۸۶۷ نفر از طرح امداد و نجات نوروزی و ۸۴۵ نفر از طرح هلال احمر خدمات دریافت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۲۴ پایگاه درون شهری و برون شهری در طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در سطح استان فعال بودند، گفت: در طرح امداد و نجات نوروزی ۳۸۵ نفر نیروی عملیاتی در قالب ۱۱۱ تیم عملیاتی با ۹۷ دستگاه خودروی امدادی به ۵۷ مورد حادثه با ۲ هزار و ۶۹۹ خانوار حادثه‌دیده و ۸۲ مصدوم امدادرسانی کرده و به ۵۰۰ نفر اسکان اضطراری دادند.

ضربی افزود: اطلاع‌رسانی در زمینه نقاط حادثه‌خیز و ایمن، کرونا و سلامت سفر، آموزش مهارت‌های ترافیکی، پویش بهرفت، فضای دوستدار کودک، مراجعه به خیمه نماز، دعوت به پویش چلچراغ و رفیق خوشبخت ما، توزیع اقلام فرهنگی، آموزش کمک‌های اولیه و کار با فشارسنج، خدمات کمک‌های اولیه در طرح ایمنی مسافران توسط ۱۱۱ نفر از اعضای جوانان انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: ۸۴۵ سبد معیشتی به ارزش ۲۵۳ میلیون تومان در طرح هلال احمر با استفاده از کمک خیرین در بین نیازمندان توزیع شده است.

کد خبر 5458880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha