۱۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۳:۵۸

معاون آموزش‌وپرورش لرستان:

۸۵درصد فرهنگیان و دانش آموزان لرستانی دو دُز واکسن را تزریق کردند

۸۵درصد فرهنگیان و دانش آموزان لرستانی دو دُز واکسن را تزریق کردند

خرم‌آباد- معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان لرستان گفت: ۸۵درصد فرهنگیان و دانش آموزان لرستانی دو دُز واکسن را تزریق کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به حضوری شدن مدارس استان از ۱۴ فروردین ماه جاری علاوه بر نظارت‌هایی که ناظران بهداشتی آموزش و پرورش لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان دارند روز سه شنبه کارشناسان پدافند غیرعامل با حضور سرزده از کیفیت آموزش حضوری مدارس بازدید کردند.

کارشناس پدافند غیرعامل استانداری لرستان در حاشیه این بازدیدها به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در مدارسی که بازدید شد هم دانش‌آموزان و معلمان از ماسک استفاده کردند و هم تهویه کلاس‌های درس از وضعیت مناسبی برخوردار بودند.

رشیدی به سرویس‌های مدارس هم اشاره کرد و گفت: در جلسه ستاد کرونای استان مشکل سرویس مدارس هم مطرح و برای آن چاره اندیشی خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هم در این بازدید به واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه هم فرهنگیان و هم دانش آموزان بالای ۸۵ درصد دو دوز واکسن خود را دریافت کردند.

امین جمشیدی از دانش آموزان و معلمان خواست با حضور در مراکز واکسیناسیون دوز سوم واکسن خود را هم تزریق کنند.

وی افزود: بیش از ۳۶۵ هزار دانش آموز لرستانی در حدود چهار هزار و ۳۰۰ مدرسه استان آموزش حضوری خود را با جدیت پیگیری می‌کنند.

کد خبر 5460272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha