۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳

رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه چهارمحال و بختیاری:

هنر یکی از ابزار مهم در جهاد تبیین است

هنر یکی از ابزار مهم در جهاد تبیین است

شهرکرد- رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری یکی از ابزارها در موضوع جهاد تبیین را هنر دانست و گفت: هنرمندان در این عرصه رسالت سنگینی بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پاسدار سید مسعود موسوی صبح پنجشنبه در مراسم غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره هنرمندان شهید به ویژه شهید سیدمرتضی آوینی، اظهار کرد: عرصه‌های مقابله دشمن در حوزه‌های جنگ سخت، نیمه سخت، جنگ نرم و شبیخون فرهنگی است.

وی هشت سال دفاع مقدس و ورود دشمن به خاک کشور را مصداق جنگ سخت دانست و عنوان کرد: ما در دفاع مقدس با تمام وجود وارد عرصه شدیم و از میهن عزیزمان و نظام جمهوری اسلامی دفاع کردیم.

رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در جنگ نیمه سخت دشمن اقدام به ترور شخصیت‌های ما کرد و قدرت فکری و افراد صاحب فکر و اندیشه را مورد هدف قرار داد اما در این حوزه نیز موفق نشدند.

سرهنگ موسوی ادامه داد: امروز دشمن تمام سرمایه گذاری خود را در بحث جنگ نرم، تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی قرار داده زیرا با جنگ نظامی دیگر نمی‌تواند با ما مقابله کند.

وی با بیان اینکه ما با تکنولوژی، فن آوری و علم روز، با دشمن تقابل خواهیم کرد، افزود: دشمن سرمایه گذاری خودش را در حوزه جنگ نرم گذاشته و یکی از جاهایی که هنر می‌تواند کار اساسی انجام دهد، تصرف مغز است.

رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن در جنگ نرم به دنبال تصرف هیجانات و احساسات است که برای شکست دشمن در این حوزه باید قدرتمان افزایش یابد.

سرهنگ موسوی یکی از ابزار رسا، شیوا و بلیغ در بحث تبیین و جهاد تبیین را هنر دانست و عنوان کرد: هنرمندان در این عرصه رسالت سنگینی بر عهده دارند که می‌توانند نقش بزرگی را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه استفاده درست و مناسب از علم و فناوری و امکانات به روز راه مقابله با دشمن در جنگ نرم است، تصریح کرد: این مهم در اختیار هنر و هنرمندان است.

رئیس ستاد تخصصی اقشار سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هنر انقلابی در حوزه شعر، طنز، نقاشی و دیگر بخش‌ها دارای نقش اساسی است، اظهار کرد: تأثیر نخبگان و هنرمندان در جامعه وسیع است همان گونه که می‌تواند نقش یک عکس نوشته از هزاران سخنرانی تأثیرگذارتر باشد.

کد خبر 5461339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha