۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۳۰

مدیرکل بهزیستی استان زنجان:

۳۰۰ کودک زنجانی چشم انتظار یاری خیرین هستند

۳۰۰ کودک  زنجانی چشم انتظار یاری خیرین هستند

زنجان-مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۳۰۰ کودک زنجانی چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان حسینی ظهر یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران، گفت: مهمترین رویکرد سازمان بهزیستی حمایت و خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند، افراد دارای معلولیت و زنان بی‌سرپرست است.

وی با بیان اینکه در راستای استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکت‌های مردمی، پویش ضیافت مهربانی به مناسبت ماه مبارک رمضان در استان زنجان اجرا می‌شود، اظهار کرد: در طرح ضیافت مهربانی رمضان افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار و فرزندان بی سرپرست در اولویت قرار دارند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: در این پویش اقلام معیشتی، بهداشتی، کمک هزینه معیشت، غذای گرم، هزینه درمان، ازدواج و جهیزیه جمع آوری و بین مددجویان نیازمند توزیع می‌شود و این پویش از ۱۴ فروردین ماه امسال آغاز شده و تا عید فطر اجرا می‌شود.

حسینی تاکید کرد: در راستای اطلاع رسانی این پویش از ظرفیت رسانه ملی و رسانه‌هایی استانی استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد ماه مبارک رمضان برای این منظور در استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود، افزود: در راستای جذب مشارکت‌های مردمی و ظرفیت دستگاه‌های اجرایی در کمک به جامعه هدف بهزیستی زمینه بازدید نیکوکاران و مسئولان از مراکز نگهداری فراهم شده است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان، با بیان اینکه جشن گلریزان در شهرستان‌های خدابنده و خرمدره برگزار می‌شود، افزود: میزان مشارکت‌های مردمی جمع آوری شده در ماه مبارک رمضان سال گذشته ۲۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی بود.

حسینی به اجرای طرح حامی با همراهی دفتر مشارکت‌های بهزیستی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ۶۵۰ کودک تحت حمایت پوشش ۵۱۰ حامی هستند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ کودک چشم انتظار یاری حامیان و خیرین هستند، ابراز داشت: در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت‌های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: مؤسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده‌اند و این پویش با یاری مؤسسات غیردولتی و خیریه تحت نظارت برگزار می‌شود.

حسینی یاد آورشد: در پویش ضیافت مهربانی مشارکت فعال داشته و از مددجویان کم‌توان و کم‌بضاعت، دستگیری و برای انجام این کار خیر از کد دستوری #۲۵۰۰۰*۶۶۵۵* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ و شماره حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ استفاده کنند.

کد خبر 5463613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha