۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۸

تکلیف فرماندار فردوس به مدیران برای پاسخگویی به رسانه‌ها

 تکلیف فرماندار فردوس به مدیران برای پاسخگویی به رسانه‌ها

فردوس- فرماندار فردوس گفت: همه مدیران موظفند پاسخگوی خبرنگاران بوده و برای انعکاس فعالیت‌ها خبرنگاران را به جلسات دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی روشن ظهر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تاکید کرد: حاکم شدن تفکر انقلابی و حل مشکلات مردمی، حضور میدانی مدیران در بین مردم و عملیاتی کردن میز خدمت، کم کردن فاصله بین مردم و مسئولان و استفاده از مردم در جهت توسعه، زنده کردن امید در بین مردم نیاز به همت، تلاش شبانه روزی، و حل مشکلات مردم با عزم جدی از اولویت‌های است.

وی افزود: عملی کردن دولت پر تحرک و حل مشکلات مردم قبل از تبدیل شدن به یک بحران، درخواست از همه مدیران شهرستان است.

فرماندار فردوس با اشاره به حساسیت بخش رونق و تولید و تبیین ظرفیت‌های گسترده فردوس و لزوم توجه به این فرصت‌ها در سایه همدلی و نگاه ویژه به دولت و تلاش در حوزه اشتغال محقق می‌شود.

فرماندار فردوس عنوان کرد: ترویج فرهنگ تقدیر و تشکر، حل مشکلات مردم قبل از رسیدن به کف جامعه اولویت ما خواهد بود.

روشن با بیان اینکه به شدت پیگیر مصوبات جلسات خواهیم بود افزود: اجرایی کردن مصوبات بر عهده مسئول مربوطه است که باید تا تحقق کامل آن تلاش و از طریق فرمانداری نیز این موضوع با قاطعیت رصد و چنانچه مصوبه‌ای به هر دلیل قابل اجرا نیست، همان ابتدا مسئول مربوطه باید اعلام کند.

وی با اشاره به گلایه خبرنگاران شهرستان از مدیران در عدم پاسخگویی به رسانه‌ها گفت: مدیران روابط عمومی اداره‌ها را فعال و کارهای انجام شده را از طریق خبرنگاران به اطلاع مردم برسانند.

روشن تاکید کرد: همه مدیران موظفند پاسخگوی خبرنگاران بوده و جهت انعکاس جلساتی که در حوزه آنها است تمام خبرنگاران را دعوت و از دعوت ناقص خبرنگاران پرهیز کنند.

فرماندار فردوس از خبرنگاران نیز خواست انعکاس خبرهای خوب و امید آفرین را مد نظر داشته و خدمات نظام به مردم را پر رنگ تر انتشار دهند.

کد خبر 5463738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha