۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۲

معاون استاندار تهران:

۷۸ درصد از مصوبات ستاد رفع موانع تولید استان تهران محقق شده است

۷۸ درصد از مصوبات ستاد رفع موانع تولید استان تهران محقق شده است

تهران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از تحقق ۷۸ درصدی از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران خب رداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حشمت الله عسگری پیش از ظهر دوشنبه در دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال جاری اظهار داشت: سخت گیری های بی مورد در صدور مجوزها و موافقت اصولی طرح‌های تولیدی توسط دستگاه‌های اجرایی نوعی سنگ اندازی در مسیر تولید و اهداف تعریف شده برای توسعه اقتصادی استان است و ضرورت دارد دستگاه‌های اجرایی متقاضیان را درگیر بوروکراسی اداری نکنند.

وی با اشاره به نام گذاری سال توسط مقام معظم رهبری به تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند با ارائه برنامه‌های هدفمند بستر لازم برای حمایت از طرح‌های تولیدی دانش بنیان فراهم نمایند و طرح‌های دانش بنیان در اولویت سرمایه گذاری ها مد نظر باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تحقق و اجرای ۷۸ درصدی مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال گذشته عنوان کرد: از مجموع ۱۱۶۵ مصوبه ۹۱۰ مصوبه اجرایی شده و ۲۴۶ مصوبه توسط دستگاه‌های اجرایی در دست اقدام می‌باشد.

عسگری مصوبات ستاد تسهیل را که از پشتوانه محکم قانونی برخوردار است لازم الاجرا دانست و تاکید کرد: مصوبات ستاد تسهیل فقط با قانون سنجیده می‌شود و نباید دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های داخلی دستگاه‌ها مانع از اجرای آنها شود.

گفتنی است در این جلسه به بررسی مسائل و مشکلات بانکی و غیر بانکی ۱۰ واحد تولیدی پرداخته شد و تصمیمات لازم در راستای حل آنها اتخاذ گردید.

کد خبر 5464393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha