۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۴۷

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان بوشهر پائین است

میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان بوشهر پائین است

بوشهر- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان بوشهر پائین است.

حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از شناسایی مواردی از بیماری سرخک در استان بوشهر بیان کرد: این بیماری به راحتی قابل پیشگیری است که با تزریق واکسن قابل کنترل است.

وی خواستار تزریق واکسن ام‌ام‌آر برای کودکان شد و ادامه داد: با تزریق این واکسن نگرانی برای مهار این بیماری رفع می‌شود و اکنون واکسن به اندازه کافی در استان موجود است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به دو برابر شدن تعداد بستری‌های کرونایی استان از ابتدای سال تاکنون تصریح کرد: شاهد خیز مجدد ویروس کرونا هستیم که باید نسبت به کنترل آن اقدام شود.

وی مهمترین اسلحه برای مهار کرونا را گسترش چتر واکسیناسیون عنوان کرد و افزود: میزان تزریق دوز سوم واکسن کرونا در استان بوشهر پایین بوده و حدود ۳۵ درصد است.

ملکی‌زاده از همه مردم استان بوشهر برای تزریق دوزهای تکمیلی واکسن کرونا دعوت کرد و گفت: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کنترل این بیماری نقش مهم و اساسی خواهد داشت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به وجود یک شهرستان با وضعیت آبی کرونایی و ۹ شهرستان زرد در استان بیان کرد: برای مهار بیماری کرونا همه مردم باید همراهی کنند.

کد خبر 5465056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha