۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۱۲

نماینده غرب هرمزگان در مجلس مطرح کرد؛

اختصاص ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی

اختصاص ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی

بندرعباس - نماینده غرب هرمزگان در مجلس از اختصاص ۱۹ هزار میلیارد تومان اعتبار برای محرومیت زدایی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد جباری با اشاره به محرومیت زدایی به عنوان یکی از برنامه های اصلی مجلس و دولت، خاطرنشان کرد که در قانون بودجه ۱۴۰۱ اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان برای محرومیت زدایی تخصیص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه اعتبار فوق برای بخش های مختلفی پیش بینی شده است، گفت: ۲ هزار میلیارد تومان جهت طرح ملی بازآفرینی سکونت گاه های غیررسمی و نقاط حاشیه ای شهری و ۳.۶ هزار میلیارد تومان جهت بهسازی راه های روستایی، طرح ملی تعمیر و تجهیز ماشین آلات راه سازی تعلق گرفته که ۱.۲ هزار میلیاردتومان آن به بهسازی راه‌های عشایری، تعمیر و تجهیز ماشین آلات راه سازمان امور عشایر تخصیص یافته است.

دییر کمیسیون عمران مجلس افزود: ۳.۹ هزار میلیاردتومان از اعتبار فوق به آبرسانی روستایی و آبرسانی عشایری، برنامه های آموزشی، فرهنگی و بهداشتی و سندنگاری میراث مادی و معنوی عشایر و ۲.۵ هزار میلیارد تومان جهت رفع تنش های آبی در شهرهای کوچک و ۱.۵ هزار میلیارد تومان نیز به منظور آبخیزداری و احیای قنوات تخصیص پیدا کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با عزم و رویکرد جدی مجلس و دولت محترم جهت محرومیت زدایی و آبادانی، در سال بودجه‌ای پیش رو شاهد تحقق اقدامات بسیار مبارکی در این راستا خواهیم بود.

کد خبر 5467032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha