۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳

در آینده ای نه چندان دور؛

پوتین: صادرات حامل های انرژی روسیه به غرب کاهش می یابد

پوتین: صادرات حامل های انرژی روسیه به غرب کاهش می یابد

رئیس جمهور روسیه درباره احتمال کاهش صادرات انرژی به غرب هشدار داد و گفت تلاش ها برای تحت فشار قرار دادن تامین کنندگان انرژی روسیه، به ضرر اقتصاد جهانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه می گوید تلاش های غرب برای بیرون راندن شرکت های روسی از بازار انرژی، تاثیری اجتناب ناپذیر بر کل اقتصاد جهانی دارد حال آنکه کشورهای غیردوست، به خوبی می دانند که نمی توانند خود را بی نیاز از منابع انرژی روسیه بدانند.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با تاکید بر اینکه صادرات حامل های انرژی به غرب در آینده قابل پیش بینی، کاهش خواهد یافت، گفت: شرکای اروپایی با موضع گیری درباره امتناع از منابع انرژی روسیه، بازار را بی ثبات کرده و قیمت ها را برای شهروندان خودشان افزایش می دهند.

پوتین با اشاره به وعده واشنگتن برای تامین انرژی قاره سبز گفت: هزینه تأمین انرژی اروپا از آمریکا به مراتب بیشتر از تأمین انرژی از روسیه خواهد بود.

کد خبر 5467125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      روسیه با این همه خاک چرا به دنبال کشور گشایی است،یعنی چه نمی خواهی همسایگانت پیشرفت کنند ،وغیر نظامی شوند وبا زور خونه هاشون رو خراب کنی،اگرروسیه بخواهد شرق اکراین راضمیمه خاکش کند ،باید یک راهی پیدا شود تااز شورای امنیت کنار گذاشته شود
    • رضا IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      0 0
      تحريمانزي براي ارويا سخت است و كار عقلاني نيست كه انكليس و امريكاتصمم ميكيرند المان كشوري قدرتمند است و ميدانم تمايل بجنك و تحريم ندارد و مشكلاتش فروان ميشود المان نبايد كوش به يك يسر رقاصه يهود بدهد كه راه ندهد انها را اكراين. و متاسفانه ارويا خيلي هاشان تمايل بجنك ندارند اين امريكا و انكليس
    • علی رضا AE ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 0
      بسمه تعالی پوتین مرد تمام عیار است یک تنه در برابر جهان غرب به سرکردگی آمریکا ایستاده است .