۲۶ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۲۶

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر:

ضریب نفوذ بیمه در مناطق عشایری و روستایی افزایش می‌یابد

ضریب نفوذ بیمه در مناطق عشایری و روستایی افزایش می‌یابد

همدان- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر گفت: در تلاشیم تا ضریب نفوذ این بیمه در کشور افزایش یابد و افراد بیشتری از خدمات آن بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیت الله برقراری جمعه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان رزن با بیان اینکه هم اکنون بیش از یک میلیون ۵۰۰ هزار نفر تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در کشور هستند، گفت: هم چنین بالغ بر ۲ میلیون نفر نیز بیمه شده غیرفعال تحت پوشش این بیمه قرار دارد.

وی با عنوان اینکه در تلاش هستیم تا ضریب نفوذ این بیمه را در کشور افزایش دهیم، افزود: هدف گذاری سال جاری افزایش تعداد بیمه شدگان به میزان یک میلیون نفر است

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر بیان کرد: هم اکنون، بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر مستمری بگیر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مستمری ماهانه دریافت می‌کنند.

برقراری افزود: در تلاش هستیم تا ضریب نفوذ این بیمه در کشور افزایش یابد و افراد بیشتری از خدمات آن بهره مند شوند که برای تحقق این مهم نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاهای اجرای است.

این مسئول، رزن را شهرستان پرظرفیت دانست که نیازمند توجه بیشتر است؛ گفت: در تلاش هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در این شهرستان در بخش مختلف سرمایه‌گذاری کنیم.

استان همدان درگیر آمارهای غلط شده است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان نیز با بیان اینکه امسال تسهیلات خوبی برای ایجاد اشتغال و حمایت از کسب کارهای دانش بنیان پرداخت شد، گفت: تسهیلات اشتغال درسالجاری در قالب مشاغل خانگی، توسعه روستایی و تبصره ۱۶و ۱۸ به متقاضیان پرداخت می‌شود.

یوسف شعبانی با عنوان اینکه در کنار پرداخت تسهیلات اشتغال به کارآفرینان، باید نظارت شود که تسهیلات به درستی به افراد واجد شرایط پرداخت شود افزود: سال گذشته به واحدی تسهیلات اشتغال پرداخت شده که امسال این واحد اعلام تعطیلی کرده است.

وی با عنوان اینکه امروز، استان درگیر آمارهای غلط شده است، بیان کرد: واقعی ای نبودن آمار موجب شده تا برخی تسهیلات اشتغال در استان به درستی اختصاص داده نشود.

شعبانی خاطرنشان کرد: طرح‌های اشتغال زیادی در استان وجود دارد که نیازمند جذب سرمایه‌گذار در این طرح‌ها است.

گفتنی است؛ در این کارگروه احکام بازنشستگی دو نفر از افراد تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر اهدا شد.

کد خبر 5467673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha