۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۹

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

۲۶ پروژه خیر ساز در حوزه سلامت استان زنجان اجرا می شود

۲۶ پروژه خیر ساز در حوزه سلامت استان زنجان اجرا می شود

زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: ۲۶پروژه خیر ساز در حوزه سلامت و تجهیزات درمانی استان اجرا می شود.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر به فعالیت بسیار خوب خیرین سلامت در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خیرین سلامت در استان در ایام کرونا بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک کردند.

وی از همکاری بیش از ۴۰۰ خیر سلامت در استان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد خیر در حوزه تجهیزات و تامین زیر ساختهای حوزه سلامت استان فعال هستند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، نقش خیرین در بخش‌های درمانی را بسیار موثر دانست و گفت: خیرات و حسناتی که مردم می‌کنند برای همیشه ماندگار می‌ماند.

تقی لو با بیان اینکه زنجان به شهر بهشت خیرین در سطح کشور مشهور است، ابراز داشت: ۲۶ پروژه خیر ساز در استان زنجان در حوزه سلامت و تجهیزات درمانی اجرا شده و در دست اجرا می‌باشد.

وی بر لزوم تقویت فرهنگ خیر و احسان در جامعه تاکید کرد و یاد آورشد: باید این مهم در جامعه به خوبی تقویت و پر رنگ شود و اهمیت و ارزش کارهای خیرخواهانه جایگاه خیرین و دستگیری از نیازمندان در اسلام و سیره اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع) به خوبی تاکید ده است.

کد خبر 5470660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha