۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴

در بازار جهانی امروز؛

قیمت نفت از مرز ۱۱۲ دلار گذشت

قیمت نفت از مرز ۱۱۲ دلار گذشت

قیمت نفت خام برنت دریای شمال امروز نیز افزایش یافت و به بیش از ۱۱۲ دلار در هر بشکه رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، با تشدید نگرانی درباره عرضه نفت توسط لیبی و تداوم جنگ اوکراین، قیمت نفت در معاملات پرتلاطم روز دوشنبه افزایشی دوباره یافت و هر بشکه نفت خام برنت به بالای ١١٢ دلار رسید.

قیمت شاخص نفت خام برنت دریای شمال امروز (۳۰ فروردین ماه) در بازار جهانی نسبت به آخرین قیمت‌های روز گذشته با ۱ دلار و ۳۱ سنت افزایش به ۱۱۲ دلار و ۶۹ سنت رسیده که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۱.۵۱ درصد افزایش را به خود دیده است.

همچنین قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت در بازارهای جهانی با ۶ دلار و ۴۰ سنت کاهش به ۱۰۷ دلار و ۵۶ در هر بشکه رسید که نسبت به آخرین قیمت‌های معاملاتی روز گذشته ۷.۰۹ درصد کاهش را به خود دیده است.

قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با کاهش ۱۴.۰۵ درصد یا ۱۳ دلار و ۲۵ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با کاهشی ۲.۲۱ درصدی یا ۲ دلار و ۴۳ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایشی ۲۱.۱۳ درصدی یا ۱۸ دلار و ۷۶ سنتی روبرو شده است.

از طرف دیگر قیمت نفت برنت دریای شمال روز جاری نسبت به ۵ روز پیش با کاهش ۱۴.۳۶ درصدی یا ۱۴ دلار و ۱۴ سنتی روبرو شده است، همچنین قیمت این محصول نسبت به ۲۰ روز پیش با افزایش ۰.۵۶ درصدی یا ۷۰ سنتی و نسبت به دو ماه پیش با افزایش ۲۵.۲۹ درصدی یا ۲۲ دلار و ۷۳ سنتی روبرو شده است.

کد خبر 5470688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha