۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۴۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

اولویت‌ مدیران هیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی برای حضور جوانان است

 اولویت‌ مدیران هیئت‌های مذهبی برنامه‌ریزی برای حضور جوانان است

اراک - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گردهمایی مدیران هیئت‌های شهر اراک گفت: اولویت‌ مدیران هیئتهای مذهبی کادرسازی و برنامه ریزی برای حضور جوانان است.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی مدیران هیئت‌های شهر اراک به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک و شورای هیئت‌های مذهبی اراک عصر پنجشنبه با حضور حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و امیر هادی فرماندار اراک در مسجد آخوند برگزار شد.

حجت الاسلام عباسی در این گردهمایی گفت: کادرسازی و برنامه ریزی برای حضور جوانان در مراسم مذهبی از اولویت‌های مهم مدیران هیئتها است که باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: هیئت‌های مذهبی باید معرفت افزا بوده و مسئولان از همه ظرفیت‌های مادی، معنوی و مردمی برای رسیدن به هدف اصلی هیئت استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی در هیئت‌ها افزود: مسئولان هیئت‌ها باید اهل مشورت بوده و از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال کنند و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

فرماندار اراک نیز در این گردهمایی گفت: فرمانداری اراک با تمام توان از هیئت‌های شهر اراک در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کند تا مشکلی برای پیشبرد اهداف هیئت‌ها پیش نیاید.

کد خبر 5472544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha