۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۴۱

عضو شورای مرکزی «حزب الله» لبنان:

اقدامات صهیونیست‌ها علیه «مسجدالاقصی» تعرض به مقدسات مسلمانان است

اقدامات صهیونیست‌ها علیه «مسجدالاقصی» تعرض به مقدسات مسلمانان است

عضو شورای مرکزی «حزب الله» لبنان در سخنانی اقدامات خصمانه صهیونیستها علیه «مسجدالاقصی» را تعرض آشکار به مقدسات مسلمانان خواند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «شیخ حسن البغدادی» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اقدامات خصمانه و خبیثانه رژیم صهیونیست علیه مسجدالاقصی و فلسطینیان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان تصریح کرد: اقدامات صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی موجب تحریک احساسات مسلمانان می‌شود. این اقدامات و تعرضات نمی‌تواند بی‌پاسخ بماند.

این شخصیت لبنانی گفت: باید اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها در قدس اشغالی مقابله شود. پیشتر جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای، به منظور دفاع از «مسجدالاقصی» در روز جمعه فراخوان «بسیج عمومی» صادر کرد.

در بیانیه جنبش مقاومت اسلامی حماس آمده است که لازم است عموم فلسطینیان به منظور دفاع از قبله اول مسلمانان، در دفاع از مسجدالاقصی برخیزند و در روز جمعه به حمایت از این مسجد بپردازند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس همچنین به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای اقدامات خصمانه آن علیه مسجدالاقصی هشدار داده و اعلام کرده است که هرگونه پیامد تداوم سیاست‌های کنونی تل آویو، متوجه مقامات صهیونیست است.

کد خبر 5472608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha