۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱:۱۱

وزیر کشور:

وحدت میان مسلمانان استکبار را عصبانی و ناامید می‌کند

وحدت میان مسلمانان استکبار را عصبانی و ناامید می‌کند

اسلامشهر- وزیر کشور با اشاره به اینکه وحدت میان ملت‌های ایران و افغانستان به دلیل اعتقادات دینی مردم دو کشور است گفت: وحدت میان مسلمانان استکبار را عصبانی و ناامید می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی وزیر کشور شامگاه جمعه در جمع هیئت شهدای فاطمیون اسلامشهر که با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان و خادمین شهدا برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد تفرقه و نفاق میان مسلمانان همواره از مواردی است که دشمن برای آن تلاش می‌کند.

وحیدی وزیر با بیان اینکه وحدت میان ملت‌های ایران و افغانستان به دلیل اعتقادات دینی مردم این دو کشور است افزود: وحدت میان مسلمانان استکبار را عصبانی و نا امید می‌کند، اما آنان باید بدانند هر چقدر بر این موضوع پافشاری کنند وحدت و یکپارچگی میان ملت‌های مسلمان بیشتر از قبل می‌شود.

وزیر کشور در ادامه عنوان داشت: شهدا با شهادتشان از اسلام و مکتب اهل بیت حفاظت و پاسداری کردند و خانواده این عزیزان امروز این توفیق را به دست آوردند که در راه خدا فرزندانشان را داده‌اند و امروز این خانواده‌ها و پدران و مادران و خواهران و برادران و فرزندان و همسران این شهدا مورد توجه حضرت ولیعصر (عج) و نور چشم ملت هستند.

وی در ادامه با اشاره به جنایت‌های رخ داده در افغانستان گفت: امروز تروریست‌ها در کابل، مزارشریف و دیگر شهرهای افغانستان خباثت و ذلالت خودشان را نشان می‌دهند و مردم روزه‌دار و کودکان مظلوم و بیگناه را به جرم اعتقاد به اسلام و پیروی از مکتب اهل بیت به خاک و خون می‌کشند و شهید می‌کنند، پاک بودن و مسجدی و روزه‌دار و نمازگزار بودن، امروز در دنیای کفر جرم شده است.

وحیدی وزیر با تاکید بر تکریم خانواده شهدای فاطمیون اظهار داشت: این عزیزان باید مورد توجه مسئولان باشند و مشکلات آنان را رفع کنند.

کد خبر 5473143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha