۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۲۳

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اعلام کرد؛

اجرای رایگان تئاتر «صبح نزدیک» در شیراز

 اجرای رایگان تئاتر «صبح نزدیک» در شیراز

شیراز - فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز، از اجرای تئاتر «صبح نزدیک» در روزهای ۷ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: تماشای این نمایش برای عموم مردم رایگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید علیپور از اجرای تئاتر «صبح نزدیک» در شیراز برای عموم مردم خبر داد و گفت: این نمایش با موضوع مهدویت از ۷ تا ۱۱ اردیبهشت‌ماه در ساعت ۱۷ همه روزه و همچنین در سانس‌های ویژه در روزهای ۸ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۵ به روی صحنه خواهد رفت.

او با بیان اینکه این نمایش در تالار حافظ، واقع در چهارراه حافظیه شیراز به روی صحنه می‌رود، افزود: در این نمایش ۱۱۰ نفر از هنرمندان بسیجی سپاه بقیةالله (عج) شیراز و پایگاه مقاومت شهید محسن حججی همراهی دارند و بیش از ۴۰ نفر بازیگر جوان فارسی در ۸ صحنه این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

سرهنگ علیپور با بیان اینکه تماشای نمایش «صبح نزدیک» برای عموم مردم رایگان است، گفت: علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند با شماره ۰۹۳۷۰۰۳۷۴۲۰ تماس حاصل و بلیت را تهیه کنند.

او یادآور شد: در این نمایش سپاه بقیةالله (عج) شیراز و پایگاه مقاومت شهید محسن حججی همچنین سازمان بسیج هنرمندان استان، معاونت فرهنگی شهرداری، اداره ارشاد اسلامی استان همراهی و مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله (عج) شیراز در پایان خاطرنشان کرد: این نمایش با هدف رفع شبهات پیرامون وجود حضرت حجت‌بن الحسن (عج) اجرا می‌شود.

کد خبر 5475210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha