۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۴

از ساعت ۹ صبح پخش می‌شود؛

«قصه ما راست بود» با محور روز قدس در رادیو جوان

«قصه ما راست بود» با محور روز قدس در رادیو جوان

«قصه ما راست بود» در روز قدس به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم و با اجرای ابوالفضل اینانلو و محدثه صارمی از ساعت ۹ صبح روی آنتن است.

زهره عبدالرحیم تهیه کننده «قصه ما راست بود» که با محور روز جهانی قدس از رادیو جوان پخش می شود درباره این برنامه به خبرنگار مهر گفت: ما با این محوریت که مبارزه با صهیونیست وظیفه همگانی و جهانی است، سعی کردیم در سه فصل روایتی از گذشته، حال و آینده فلسطین به مخاطبان ارائه دهیم. ما این روایت را در فصل اول، از قبل از اشغال فلسطین و چرایی اشغال آن توسط صهیونیست‌ها آغاز کردیم.

وی اضافه کرد: در فصل دوم روایت را در مورد اوضاع کنونی فلسطین و روند نابودی رژیم صهیونیستی ادامه خواهیم داد و در پایان نیز با توجه به تضعیف رژیم صهیونیستی و مبارزات علیه این رژیم روایتی از آینده این سرزمین اشغالی خواهیم داشت.

عبدالرحیم در مورد قسمت های متنوع این برنامه توضیح داد: در طول برنامه همراه با گزارشگران‌مان به سطح شهرهای مختلف ایران می رویم و با گزارش‌های مردمی از حال و هوای این راهپیمایی در تهران و تمامی شهرستان‌ها با خبر خواهیم شد.

وی ادامه داد: در بخش جذابی از برنامه مستندهای رادیویی کوتاه از تاریخچه مبارزین علیه این رژیم خواهیم داشت. در این مستندها، زندگی مبارزاتی افراد معروفی مثل راشل کوری، فتحی شبابی، عزالدین قصام، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، آنجلینا جولی و بسیاری از افراد سرشناس دیگر بررسی خواهد شد.

تهیه کننده «قصه ما راست» بود در پایان افزود: برای تحلیل و بررسی مسائل روز فلسطین و تحولات منطقه‌ای کارشناسان از ملیت‌های مختلف مهمان برنامه ما خواهند بود. در این برنامه با خالد قدومی و ناصر ابوشریف نمایند جنبش حماس و جنبش جهاد اسلامی در تهران ارتباط زنده خواهیم داشت. علی کمیلی کارشناس مسائل جهان اسلام نیز مهمان حضوری برنامه «قصه ما راست بود» خواهد بود. همچنین محسن توسلی از خوانندگان کشور و حسینعلی جعفری از نویسندگان این حوزه، نیز در برنامه حضور خواهند داشت.

«قصه ما راست بود» در روز قدس به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم و با اجرای ابوالفضل اینانلو و محدثه صارمی از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰، از رادیو جوان روی آنتن می‌رود.

کد خبر 5476951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha