۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳

معاون سازمان برنامه و بودجه:

کارگروه تأمین مالی در کنار شورای برنامه ریزی البرز تشکیل شود

کارگروه تأمین مالی در کنار شورای برنامه ریزی البرز تشکیل شود

البرز - معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه گفت: باید کارگروه ویژه تأمین مالی در کنار شورای برنامه ریزی استان با هدف اتخاذ راهکارهای لازم برای درآمدزایی تشکیل شود.

به گزارشخبرنگار مهر، علیرضا صالح ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان البرز با تقدیر از زهرا عربشاهی به عنوان رئیس سابق سازمان، عبدالرضا کریم پور را به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت برنامه ریزی استان معرفی کرد و تاکید کرد: باید متناسب با جمعیت استان شرایطی فراهم شود که زیرساخت‌های استان ارتقا یابد.

وی بیان کرد: دولت طی اقدامی بزرگ و مؤثر، سند و منشور عملیاتی کارگزاران نظام را تحت عنوان سند تحول دولت تهیه و تدوین کرده است.

معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه افزود: در این سند اهداف و برنامه‌های دولت و نقش مدیران در سطوح مختلف تعریف شده است.

یکی از اهداف سازمان برنامه و بودجه کشور تمرکززدایی است

صالح گفت: یکی از اهداف سازمان برنامه و بودجه کشور تمرکززدایی و اعطای اختیارات لازم به استان‌ها است و برای این امر نیز پیشنهاداتی دارد که در صورت موافقت مجلس شورای اسلامی، بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: اعطای اختیارات به نهادهای خودالتزام نیز یکی از این برنامه‌ها است.

معاون مجلس، حقوقی و امور استان‌های سازمان برنامه و بودجه اضافه کرد: ضرورت دارد که کارگروه ویژه تأمین مالی در کنار شورای برنامه ریزی استان با هدف اتخاذ راهکارهای لازم جهت درآمدزایی برای استان و جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای پیشبرد پروژه‌ها، تشکیل شود.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های زهرا عربشاهی، عبدالرضا کریم پور بعنوان رئیس جدید سازمان مدیریت برنامه ریزی استان معارفه شد.

کد خبر 5477685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha