۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۳:۵۲

نفوذ مهم‌ترین پروژه صهیونیسم برای مبارزه با اسلام است

نفوذ مهم‌ترین پروژه صهیونیسم برای مبارزه با اسلام است

قزوین – رئیس خانه اندیشه ولایت استان قزوین گفت: نفوذ مهم‌ترین شیوه برای مبارزه یهودیت و صهیونیسم با اسلام بوده و این نفوذ از همان ابتدا تا به امروز وجود داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام روح الله محمدی شب گذشته در نشست یهود شناسی که توسط سازمان بسیج رسانه استان قزوین و با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: نبرد اسلام با صهیونیسم و یهودیت برای امروز نیست بلکه از ابتدای اسلام این نبرد وجود داشته است.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد نبردهای پیامبر (ص) با یهودیت بوده است، افزود: عمده تلاش پیامبر (ص) بر سر فتح بیت المقدس بوده است.

رئیس خانه اندیشه ولایت استان قزوین ادامه داد: یهودیت از ۴۰۰ سال قبل از اسلام بر اساس پیش بینی که از تولد حضرت محمد (ص) داشت تمام تلاش خود را برای مبارزه با اسلام انجام داد.

وی اضافه کرد: از همان ۴۰۰ سال قبل از میلاد پیامبر (ص) یهودیت با هفت مانع سعی می‌کند مانع تولد فرزندی شود که قرار است اخرین پیامبر باشد و دین جدیدی به نام اسلام را پایه گذاری کند.

حجت الاسلام محمدی ترور را یکی دیگر از ابزارهای یهودیت برای جلوگیری از تولد پیامبر (ص) دانست و عنوان کرد: از ۱۵۰ سال قبل از میلاد پیامبر (ص) یهودیت سعی می‌کند اجداد پیامبر (ص) را ترور کند تا مانع تولد او شود.

وی اضافه کرد: نفوذ مهم‌ترین شیوه برای مبارزه یهودیت و صهیونیسم با اسلام بوده و این نفوذ از همان ابتدا تا به امروز وجود داشته است.

این کارشناس حوزه یهودیت تصریح کرد: این نفوذ همچنان ادامه دارد و امام و شهدا در برابر تمدنی ایستادند که تمام تلاششان مبارزه با ائمه و اهل بیت بود.

وی در پایان تاکید کرد: ایمان و اعتقاد به این مسیر برای مبارزه با صهیونیسم مهم است و باید مطمئن باشیم در مسیری قرار داریم که به درستی طی می‌شود.

کد خبر 5477896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha