۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

فلاحی در تذکر شفاهی:

سکان دولت مردمی با وجود مدیران ناکارآمد سابق نمی‌چرخد

سکان دولت مردمی با وجود مدیران ناکارآمد سابق نمی‌چرخد

نماینده مردم همدان در مجلس گفت: سکان دولت انقلابی با مدیران ناکارآمد و بعضا زوایه دار با نظام نمی‌چرخد. تغییرات دولت سیزدهم ۲۵ درصد بوده و همچنان ۷۵ درصد امور به دست مدیران سابق است.

به گزارش خبرنگار مهر،احمدحسین فلاحی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: اخلال در بازار و زندگی اقتصادی مردم موضوعی است که نباید لحظه‌ای از آن غفلت شود.

وی بیان کرد: اخلال در زندگی اقتصادی مردم را شاهد هستیم. بعید نیست دست عده‌ای در کار باشد تا موجب بروز جو و دوگانگی بین مردم و مسئولان نظام شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید در قالب قانون مبارزه با اخلالگران و شناسایی دست‌های پشت پرده، بازار کنترل شود و آرامش به جامعه برگردد. هفته گذشته مجلس شورای اسلامی قانون مبارزه با اخلالگران اقتصادی را اصلاح کرده و زمینه قانونی برخورد با اخلالگران وجود دارد و نباید شاهد باشیم که هر فردی به هر نحوی قیمت‌ها را تغییر دهد. 

فلاحی تاکید کرد: ایجاد نظم در بازار وظیفه دولت است. زمینه قانونی برای ایجاد نظم در بازار توسط مجلس فراهم شده و قوه قضائیه باید با قوه مجریه برای این امر همکاری کند چرا که شاهد شکایت‌های بسیاری از جانب مردم برای این مشکل هستیم. 

وی اظهار داشت: سکان دولت انقلابی با مدیران ناکارآمد و بعضا زوایه دار با نظام نمی‌چرخد. تغییرات دولت سیزدهم ۲۵ درصد بوده و همچنان ۷۵ درصد امور به دست مدیران سابق است. انتظار داریم در سطح ملی و استانی هرچه سریع‌تر تجدیدنظر شود.

کد خبر 5480338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha