۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۴

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

قانون اشتغال جامعه ایثارگری باید اجرا شود

قانون اشتغال جامعه ایثارگری باید اجرا شود

قشم - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: قانون اشتغال و تبدیل وضعیت جامعه ایثارگری باید اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ظهر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان قشم بیان داشت: انتظار است مدیران محلی تبدیل وضعیت اشتغال خانواده شهدا را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: در حوزه استخدامی خانواده های شاهد و ایثارگر باید شرایط لازم را دارا باشند و در صورت عدم احراز شرایط، باید از ظرفیت های اقتصادی منطقه جهت حل مشکل استفاده شود.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با بیان اینکه امروز عرصه تقابل فرهنگی و اقتصادی است، ابرازداشت: باید از همکاری مردم و اهالی بومی منطقه که استعدادها را بیشتر می شناسند و با محیط همزیستی دارند استفاده شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: دست هرمزگان به لحاظ سرمایه انسانی خالی نیست و نیازی به تزریق نیرو از جای دیگری ندارد. تمرکزمان در بنیاد شهید استفاده از مردمان بومی خود منطقه در حوزه مدیریتی است و این را به عنوان یک اصل دنبال می کنیم.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: برنامه های کلی بنیاد در سطح ملی در حل پیگیری است و مباحث مطرح شده در جزیره قشم را نیز پیگیری خواهیم کرد. خانواده ایثار و شهادت پا به سن گذاشته اند و میانگین سن جامعه هدف بنیاد شهید ۵۹ سال است؛ در حال که این رقم برای عموم مردم ۳۱ سال است.

وی افزود: از این رو ایجاد اردوگاه های رفاهی در شمال و جنوب کشور و شهرهای زیارتی یکی از برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطرنشان کرد: در همین راستا یکی از بزرگترین کمپ های ایثارگران کشور را با کمک مسوولان محلی و بودجه بنیاد شهید کشور در قشم احداث خواهیم کرد. روند بهسازی گلزار شهدای شهرستان قشم با نگاه ویژه دنبال خواهد شد.

کد خبر 5482039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha