۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹

دبیر کانون های خدمت رضوی در مازندران:

۱۰ هزار روضه خانگی در مازندران برپا شده است

 ۱۰ هزار روضه خانگی در مازندران برپا شده است

ساری- دبیر کانون های خدمت رضوی در مازندران باتاکید براحیای روضه خانگی گفت: سال قبل ۱۰ هزار روضه خانگی در استان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمداسماعیل امامزاده ظهر یکشنبه در نشست کانون‌های خدمت رضوی با امام جمعه ساری با اظهار اینکه ۱۳۰ هزار خادمیار در کشور فعال هستند، افزود: قوی‌ترین و مخلص ترین تشکل مردم پایه، نظام خادمیاری است.

وی با اظهار اینکه ۱۶ هزار خادمیار در استان وجود دارد، افزود: ۱۲ هزار خادمیار از استان کشیک حرم رضوی را انجام می‌دهند و این خادمیاران ۲۸۸ هزار ساعت در ماه خدمت رسانی می‌کنند.

وی ادامه داد: تمامی خادمیاران در تلاش هستند که خود را در تراز خواسته‌های امام رضا (ع) نگه دارند و این مسئله نوعی تحول فرهنگی محسوب می‌شود.

امامزاده تصریح کرد: در سال قبل استان مازندران رتبه سوم کشور را در ۱۹ شاخص کسب کرده است و سال قبل بیش از ۶۳ میلیارد تومان توسط خادمیاران برای کمک‌های رضوی هزینه صرف شده ست.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی در استان مازندران با بیان اینکه ۱۰ هزار بسته معیشتی در ماه رمضان بین نیازمندان تزویع شد، گفت: پخت ۵۰ هزار پرس غذای گرم و دبخ و توزیع ۱۰۰ رأس گوسفند از جمله خدمات بوده است.

وی افزود: در سال گذشته ۱۵۴ نفر برای اشتغال و کارآفرینی از تسهیلات بهره مند شدند و بیش از چهار میلیارد تومان توسط دفاتر خادمیاری و ۱۰ میلیارد تومان نیز توسط کمیته امداد به متقاضیان به عنوان تسهیلات پرداخت شده است.

امامزاده احیای روضه خانگی را از جمله برنامه‌ها بیان کرد و گفت: سال قبل ۱۰ هزار روضه خانگی و هفت هزار چهارشنبه امام رضایی در استان برگزار شده و هزار و۳۷۳ مورد طرح پلاک هشت و سرکشی به خانواده شهدا در استان اجرا شد.

کد خبر 5484721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha