۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۶

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

نماز جمعه بهترین تریبون پاسخ به هجمه‌های دشمن است

نماز جمعه بهترین تریبون پاسخ به هجمه‌های دشمن است

بیرجند-نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به توطئه‌های ۴۳ ساله دشمنان گفت:نماز جمعه بهترین تریبون پاسخ به هجمه‌ها و شبهات فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با امام جمعه جدید شهر خوسف، بیان کرد: در روایتی از امام حسین (ع) نقل شده است که «توحید شناخت امامِ هر زمانی است» که بسیار جمله دقیق و عمیقی است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه خداوند متعال، پیشوایان دین را ائمه معصومین قرار داده و بعد و در زمان غیبت به نواب خاص یا عام انتقال پیدا می‌کند، گفت: در نماز جمعه که همه قشرها و سلیقه‌ها می‌آیند باید پیام‌دهی به سمت توحید عملی باشد.

عبادی ادامه داد: وقتی یک جامعه‌ای توحیدی می‌شود که فرمول و تشکل خاص داشته باشد و این تشکل خاص را خداوند در نماز جمعه تشریع کرده است.

وی با اشاره به اینکه البته قبل از نماز جمعه نماز جماعت است و بعد از نماز جمعه، حج بیت الله الحرام است، افزود: امام (ره) به عنوان یک عارف به حقایق دین و رهبر جامعه در مقام نیابت عامه، تمام زوایا و لوازم جامعه دینی را می‌دانست اما کوتاهی‌ها از جانب ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن گفت: تمام دنیا و استکبار جهانی ۴۳ سال است که به صورت ترکیبی با همه گزینه‌ها با انقلاب اسلامی در حال جنگ است که بی شک پیچیده‌ترین و سخت‌ترین آن جنگ فرهنگی است.

عبادی افزود: ابزار فضای مجازی که امروز جامعه بشری بدست آورده هم در راه خیر و هم در راه شر کاربرد دارد که البته امروز در راه شرّ از آن حداکثر استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: دنیا مجهز به همه فناوری‌ها است و در کنار آن اما نماز جمعه می‌تواند پاسخگوی این مسائل و هجمه‌ها باشد.

کد خبر 5489206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha