۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۱۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان:

فرماندار نهاوند به دور از حاشیه و وقفه به خدمت بپردازد

فرماندار نهاوند به دور از حاشیه و وقفه به خدمت بپردازد

همدان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: از فرماندار جدید می خواهیم به عنوان ارشد اجرایی در این شهرستان، خدمت خود را بدون فاصله، حاشیه، وقفه در فضای وحدت ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رضانیا یکشنبه در آئین تکریم ومعارفه فرمانداری نهاوند در جلسه شورای اداری هدف از اجرای طرح "مردمی سازی عادلانه یارانه‌ها " حرکتی مهم و هدفمند در خدمت صادقانه و بدون شعار برای مردم دانست و گفت: دولت مردمی، مردم داری را به عنوان یکی از چهار پایه اصلی سیاست‌ها انتخاب کرده وملاک خدمت قرار داده واین یک اصل وشعور نیست.

وی با بیان اینکه در ادامه این روند، احساس شد با شرایط جدید حاکم بر جامعه در نهاوند نیاز به یک نیروی تازه نفس است؛ اظهار کرد: جعفر سلگی به عنوان سرپرست در شرایط دشواری این مسئولیت را پذیرفت و خوب تلاش کرد اما احساس می‌شد در شرایط جدید یک فرد تازه نفس تر برای ادامه راه جایگزین شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: نسبت به مردم عزیز نهاوند علاقه قلبی دارم وباید قدر فرصت هارا بدانیم ودر همین راستا باید به دور از شعار در نظام جمهوری اسلامی به مردم خدمت کنیم وباید جوانان گام دوم انقلاب را دریابیم ودر طول مدت فرمانداری ومدیریت، مدیر تربیت کنید فرمانداران آینده را در بین جوانان تربیت کنید.

این مسئول در ادامه صحبت‌های خود، با بیان اینکه ضرغام احمدوند که به عنوان سکاندار و مجری اهداف دولت مردمی آغاز به کارخواهد کرد، چهره‌ای توانمند انقلابی پای کار و پاکدست و از همین دیار است؛ افزود: از سیاست‌های دولت و شخص استاندار انتخاب مدیران بومی و سپردن مدیریت‌ها به افراد بومی در استان است و تاکنون هم اینچنین بوده است.

رضانیا گفت: ضرغام احمدوند نه کیسه‌ای دوخته و نه چشمی به منافعی دارد، از او خواسته ایم که همگام و همراه امام جمعه باشد.

وی بیان کرد: از فرماندار جدید می‌خواهیم به عنوان ارشد اجرایی در این شهرستان، با حفظ جایگاه مردم شهرستان به عنوان نقطه وصل مردم و نظام، خدمت خود را بدون فاصله، حاشیه، وقفه در فضای وحدت و انسجام با نخبگان و البته نماینده مردم در مجلس ادامه دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان افزود: پیش از حضورم در شهرستان با نماینده تلفنی صحبت کردم و نتیجه بخش و امیدوار کننده بود.

گفتنی است؛ ضرغام احمدوند با حدود ۲۰ سال سابقه کار اجرایی، کارمند رسمی وزارت کشور با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی است. وی از سال ۱۳۸۱ تا سال ۱۳۹۰، در جایگاه کارشناس و سپس ریاست اداره را در مرکز حراست وزارت کشور برعهده داشته است.

احمدوند در سال‌های ۹۰ تا ۹۱ به عنوان مدیر هسته گزینش استانداری همدان به خدمت پرداخته و از سال ۹۱ به مدت ۵ سال، در سمت مدیرکل حراست استانداری همدان و مشاور استاندار به فعالیت پرداخته است.

از سال ۹۶ تا ۹۷ نیز به عنوان مدیر حراست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور مشغول خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است. وی، همچنین معاون پرسنلی حراست سازمان منطقه آزاد قشم و پس از آن مدیر کلی حراست سازمان منطقه آزاد قشم و معاونت سیاسی فرمانداری همدان را در کارنامه کاری خود دارد.

کد خبر 5490782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha