۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۱۶

سرپرست کانون پرورش فکری کرمانشاه:

نمایشگاه بزرگ کتاب کودک در کرمانشاه برگزار می‌شود

نمایشگاه بزرگ کتاب کودک در کرمانشاه برگزار می‌شود

کرمانشاه- سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب کودک در کرمانشاه برگزار می‌شود.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: جذب و پایدارسازی اعضای کودکان و نوجوان استان کرمانشاه در مراکز کانون اهمیت بالایی دارد.

وی افزود: باید در برنامه‌های مناسبتی، مخاطبان مدنظر جدی تلقی شوند و یکی از لایه‌های پنهان و مهم کانون که باید مورد توجه قرار گیرد خانواده‌های اعضای کانون هستند.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر برنامه‌های کانون اثرگذار باشند خانواده‌ها نیز درگیر آن خواهند شد و تأثیر فعالیت‌های کانون دوچندان می‌شود.

خیاط زنجانی بیان کرد: همه‌گیری بیماری کرونا و دور شدن کودکان، نوجوانان و اعضای کانون از برنامه‌های حضوری کانون در اثر این اتفاق مهمترین وظیفه مربیان کانون را پس از فروکش کردن این بیماری جذب مخاطبان و حضور حداکثری اعضا است.

وی خاطر نشان کرد: برای پرپایی برنامه‌های کانون در هر مناسبتی انجام یک کار فاخر مهم است زیرا کانون پرورش فکری یک قلب تپنده در عرصه فرهنگی است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در قشر کودک کارهای خوبی انجام شده است، افزود: مربیان باید قشر نوجوانان را مهم ببینند و در زمینه جذب آنان نیز طراحی و اجرای برنامه‌های مناسب را مدنظر قرار دهند.

خیاط زنجانی گفت: برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب کودک به عنوان یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی طی هفته‌های آینده در شهر کرمانشاه است.

وی تصریح کرد: چگونگی برگزاری این اتفاق خوب فرهنگی به زودی از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5491065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha