۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۲:۱۴

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) شهرستان بناب:

نقش روحانیت در دفاع مقدس بی نظیر بود

 نقش روحانیت در دفاع مقدس بی نظیر بود

بناب- مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر (عج) بناب گفت: نقش روحانیت در دفاع مقدس بی نظیر بود و این قشر خدمات مختلفی به انقلاب اسلامی داده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ عبدالمجید باقری بنابی عصر امروز شنبه در یادواره شهدای روحانی شهرستان بناب تجلیل از شهدا را در شرایط حال حاضر جامعه حرکتی ارزنده اعلام و اظهار کرد: در دوره‌ای که عملکرد نابخردانه عده‌ای عظمت و جایگاه شهدا را تحت الشعاع قرار داده است، لزوم تبیین آرمان‌ها و اهداف آن دو چندان است.

حجت الاسلام شیخ عبدالمجید باقری بنابی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی افزود: ترویج و تبیین راه شهدا عبادت است.

این گزارش می‌افزاید، فرمانده سپاه ناحیه بناب نیز در ادامه این یادواره طی سخنانی با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس گفت: اگر روشنگری‌های علمای انقلابی نبود، امروز در عرصه دین و دیانت با مشکلات عدیده ای روبرو بودیم.

سرهنگ یحیی حیدری تصریح کرد: مایه افتخار و مباهات است که ۷۵ شهید روحانی از حوزه علمیه شهرستان بناب تقدیم انقلاب شده است و جا دارد مقام ایشان به شایسته‌ترین نحوی گرامی داشته شود.

بر پایه این گزارش، در ادامه برگزاری این یادواره از خانواده معزز شهدای روحانی و طلبه شهرستان با اهدای لوح تجلیل شد.

گفتنی است، در یادواره شهدای طلاب و روحانی شهرستان بناب که در مصلای اعظم این شهرستان برگزار شد، امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

کد خبر 5495794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha