۷ خرداد ۱۴۰۱، ۱۷:۰۷

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری:

اجرای سریع و دقیق احکام قضائی یکی از سیاست‌های مهم قوه قضائیه است

اجرای سریع و دقیق احکام قضائی یکی از سیاست‌های مهم قوه قضائیه است

بروجن- رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان قضائی باید اجرای احکام را به صورت دقیق و بر مبنای پیشگیری از وقوع جرم و حل سریع مشکلات مردم مورد توجه و نظارت خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا بهرامی ظهر شنبه در بازدید از دادگستری و دادسرای شهرستان بروجن، اظهار کرد: انجام کار جهادی و خدمت به مردم در ابتدای امر مستلزم هماهنگی و هم‌افزایی میان کارکنان است و در این مسیر مجموعه قضائی و اداری دادگستری باید به مثابه ید واحده برای مرتفع کردن مسائل و مشکلات حقوقی و قضائی مردم گام بردارند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری افزود: این وحدت و انسجام در بعد برون سازمانی در قالب تعامل و ارتباط میان دستگاه قضائی با سایر نهادها قرار می‌گیرد که باید بر اساس مسئولیت‌های هر نهاد تعریف و برای خدمت و پاسخ به مطالبات مردم عملیاتی و اجرایی شود.

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی برای تأمین آسایش و امنیت شهروندان و صیانت از حقوق ایشان با هیچ فرد یا نهادی تعارف ندارد، عنوان کرد: انعکاس این همکاری‌ها و توانمندی‌ها موجب جلوه‌گر شدن تصویر واقعی آرمان‌های انقلاب اسلامی نزد مردم است.

بهرامی در ادامه با بیان اینکه در مسیر قانون و روند اجرای عدالت همه یکسان و برابر هستند، مطرح کرد: دستگاه قضائی رمز موفقیت خود را در اجرای عدالت قرار داده و همواره سعی کرده با انجام وظایف شرعی و قانونی امیدواری مردم به نظام و انقلاب را بیشتر کند.

وی یکی از سیاست‌های مهم قوه قضائیه را اجرای سریع و دقیق احکام قضائی عنوان کرد و گفت: مسئولان قضائی باید اجرای احکام را به صورت دقیق و بر مبنای پیشگیری از وقوع جرم و حل سریع مشکلات مردم مورد توجه و نظارت خود قرار دهند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در سخنان خود به موضوع تحریم‌ها و کمبود اعتبارات اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان و مدیران قضائی در دادگستری‌ها و دادگاه‌های بخش استان باید صرفه‌جویی و مدیریت مصرف را سرلوحه کار خود قرار داده و همکاران قضائی و اداری را برای استفاده بهینه از امکانات تشویق کنند

کد خبر 5501296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha