۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۷

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد خبر داد؛

۲۸ خرداد ماه آغاز برنامه سنجش نوآموزان کهگیلویه و بویراحمد است

۲۸ خرداد ماه آغاز برنامه سنجش نوآموزان کهگیلویه و بویراحمد است

یاسوج_ مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد از اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان از ۲۸ خردادماه در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسنعلی عزت‌خواه در جلسه ستاد استانی برنامه سنجش سلامت نو آموزان افزود: تعداد ۷ پایگاه در سطح شهرستان‌ها و مناطق از ۲۸ خردادماه فعالیت خویش را جهت سنجش سلامت جسمانی نو آموزان آغاز خواهند کرد.

وی ابراز داشت: از این تعداد ۲ پایگاه ثابت شهری در شهرستان‌های دهدشت، گچساران و ۲ پایگاه شهری در شهر یاسوج و دو پایگاه سیار «بویراحمد، کهگیلویه» و یک پایگاه عشایری است.

عزت خواه افزود: برای مدارس عشایری یک‌پایگاه سیار پیش بینی شده است که از ابتدای شهریورماه شروع به کار خواهد کرد.

عزت خواه در پایان گفت: از همه ظرفیت‌های آموزش و پرورش جهت سنجش نوآموزان بهره خواهیم گرفت تا تمامی نوآموزان مورد ارزیابی قرار بگیرند.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: در برنامه سنجش سلامت نو آموزان بدو ورود به دبستان آمادگی تحصیلی، شنوایی، گفتار، بینایی، دید رنگ، قد، وزن، توده بدنی، بیماری‌های پوستی، سلامت دهان و دندان ارزیابی و در صورت نیاز به پایگاه‌های تخصصی ارجاع داده خواهند شد

شهربانو بختیاری افزود: در سال تحصیلی ۱۴۰۰ بیش از ۹۹/۵ درصد دانش آموزان بدو ورود به دبستان استان مورد ارزیابی قرار گرفتند

کد خبر 5501812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha