۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۴۰

فرماندار پارس آباد خبر داد؛

۱۴ خرداد فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل

۱۴ خرداد فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل

پارس آباد - فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: چهاردهم خردادماه فرصت خوبی برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل است.

به گزارش خبرنگار مهر، جابر جهان‌بین بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ۱۴ خرداد فرصتی مناسب برای تبیین مجموعه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

وی بر لزوم آشنایی جوانان و نسل جدید با افکار و اندیشه‌ها و شخصیت امام خمینی (ره) را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: تمامی ادارات شهرستان آمادگی لازم را برای انجام هر چه باشکوه‌تر این مراسم داشته باشند.

فرماندار شهرستان پارس آباد ادامه داد: همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دستجات عزاداری ساعت ۱۱ قبل از ظهر روز شنبه از میدان سپاه با حضور مسؤولان و مردم ولایی شهرستان پارس آباد آغاز و مراسمی بزرگداشت در مسجد جامع این شهرستان برگزار خواهد شد.

جهان بین با اشاره به اینکه به‌مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در بخش‌های اسلام آباد و مغانسر و روستاهای شهرستان نیز مراسم برگزار خواهد شد، افزود: روز یکشنبه ۱۵ خرداد نیز مراسم یادواره شهدای سه ماهه اول شهرستان با محوریت شهدای ۱۵ خرداد ساعت ۱۲ در مسجد جامع پارس آباد برگزار می‌شود.

کد خبر 5505596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha