۱۸ خرداد ۱۴۰۱، ۹:۰۵

فرمانده انتظامی گیلان خبر داد؛

کشف ۱۸ تُن برنج احتکار شده در شهرستان لاهیجان

کشف ۱۸ تُن برنج احتکار شده در شهرستان لاهیجان

رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به کشف ۱۸ تُن برنج احتکار شده در یک انبار در لاهیجان، گفت: متهم ۴۹ ساله با تشکیل پرونده در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عزیزاله ملکی صبح چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه احتکار کالا و ارزاق عمومی و عدم ارائه آن ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی به مردم وارد می‌کند، اظهار داشت: پلیس با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند.

وی در ادامه به شناسایی انبار احتکار برنج در یکی از روستاهای لاهیجان با اقدامات فنی و نامحسوس پلیس این شهرستان اشاره کرد و گفت: مأموران انتظامی با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات حکومتی به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف ۱۸ تن برنج احتکار شده در بازرسی از این مکان خبر داد و بیان کرد: کارشناسان ارزش برنج کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی تصریح کرد: در این خصوص متهم ۴۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار اداره تعزیرات حکومتی قرار گرفت.

سردار ملکی احتکار و قاچاق کالا و هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام مالی کشور قلمداد کرد و افزود: پلیس به صورت شبانه‌روزی و با بکارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند.

کد خبر 5509037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha