۲۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۴۵

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری:

تئاتر بچه‌های مسجد آینده جریان ساز تئاتر کشور است

تئاتر بچه‌های مسجد آینده جریان ساز تئاتر کشور است

خرم‌آباد- مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری با تاکید بر اینکه تئاتر بچه‌های مسجد آینده جریان ساز تئاتر کشور است، از تدوین سند چشم انداز ۹ ساله در این حوزه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کوروش زارعی در آئین افتتاحیه نخستین سلسله رویداد آموزشی منطقه‌ای تئاتر بچه‌های مسجد در خرم آباد گفت: تئاتر بچه‌های مسجد آینده جریان ساز تئاتر کشور است.

وی با اشاره به فعالیت تئاتر مساجد در کشور افزود: رویداد تئاتر بچه‌های مسجد سالهاست که به صورت جدی فعالیت خود را آغاز کرده و آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تصریح کرد: فعالیت مؤثر و چشمگیر تئاتر بچه‌های مسجد موجب شد افراد حسود و بدخواه در جبهه فرهنگی مقابل شما این فعالیت هنری را متحجرانه بدانند؛ این نشان می‌دهد عرصه هنر تئاتر بچه‌های مسجد جریان ساز بوده و به وظیفه خود به درستی عمل کرده است.

زارعی خطاب به فعالان حوزه تئاتر بچه‌های مسجد با بیان اینکه آینده تئاتر کشور در دستان شماست؛ تصریح کرد: هنرمندانی که در این عرصه فعالیت دارند باید به این باور برسند که در تئاتر و تمامی فعالیت‌های فرهنگی نه تنها در کشوری بلکه در عرصه‌های بین المللی می‌توانند موفق باشند.

وی به برنامه ریزی ها و سند چشم انداز مرکز هنرهای نمایشی اشاره کرد و گفت: ما در تئاتر بچه‌های مسجد به دنبال اهداف بزرگی هستیم و سند چشم‌انداز ۹ ساله‌ای برای این رویداد در نظر گرفته ایم.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری یادآور شد: این سند در سه دوره سه ساله برنامه‌ریزی شده که اگر به تمام زوایای آن به درستی عمل شود، جریان فرهنگی تئاتر کشور را رقم می‌زند.

زارعی اضافه کرد: این سند در بخش‌های مختلف علمی، اجرایی، آموزشی و تولیدی برنامه ریزی شده که خروجی آن پرورش استعدادها و خلاقیت‌های هنری در عرصه‌های مختلف سینمایی، تلویزیونی و تئاتر خواهد بود.

وی با اشاره به روند برگزاری سلسله رویداد آموزشی منطقه‌ای تئاتر بچه‌های مسجد گفت: این رویداد از استان قم آغاز و پس از مازندران، هم اکنون لرستان میزبان سومین دوره آموزشی کارگاهی تربیت مربیان بچه‌های مسجد است.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری تصریح کرد: آخرین دوره آموزشی نیز در مشهد برگزار خواهد شد و امید که با برنامه ریزی های صورت گرفته و انجام فعالیت‌های کارگاهی شاهد تحولات چشمگیر و خلاقانه ای در این عرصه باشیم.

کد خبر 5512161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha