۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۲۲:۰۲

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ارشاد:

اساس‌نامه انجمن آموزشگاه‌های آزاد هنری به زودی تأیید می‌شود

اساس‌نامه انجمن آموزشگاه‌های آزاد هنری به زودی تأیید می‌شود

البرز - مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به زودی اساس‌نامه انجمن آموزشگاه‌های آزاد هنری تأیید می‌شود و به تبع آن انجمن‌های دیگری در کشور شکل می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر صفی‌پور عصر سه‌شنبه در نشست با مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد هنری استان البرز با تشکر از این مدیران مسئول اظهار کرد: هنر هنرمندان ما کار کردن در شرایط سخت است.

وی بیان کرد: سامانه آموزشگاه‌های آزاد هنری در حال رشد و توسعه است که این امر یکی از مشکلاتی را که برای شما به وجود آمده بود رفع می‌کند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آزمون‌های دریافت کارت صلاحیت تدریس نیز سرعت بیشتری می‌گیرد که این امر نیز در کوتاه کردن پروسه صدور کارت صلاحیت تدریس مؤثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به زودی اساس نامه انجمن آموزشگاه‌های آزاد هنری تأیید می‌شود و به تبع آن انجمن‌های دیگری در کشور شکل می‌گیرد که می‌تواند برای رفع مشکلات آموزشگاه‌ها یاریگر باشد.

صفی‌پور خطاب به مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری متذکر شد: با وجود اینکه آموزشگاه‌های آزاد هنری از مالیات معاف هستند اما از مدیران این آموزشگاه‌ها درخواست می‌کنیم اظهارنامه مالیاتی را به موقع ارائه دهند.

در این دیدار مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد هنری درخواست‌ها، مشکلات و سوالات خود را در خصوص شهریه‌ها، کارت صلاحیت تدریس، سامانه آموزشگاه‌های آزاد هنری و … مطرح کردند.

کد خبر 5514667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha