۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۳۳

به منظور تسهیل تمرین کمانداران؛

سایت تیر و کمان در اردبیل احداث می‌شود

سایت تیر و کمان در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل-رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل از احداث سایت تیر و کمان در محوطه مجموعه تختی اردبیل به منظور تمرین کمانداران خبر داد.

بهنام کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به احداث سایت تیر و کمان در استان اردبیل اظهار کرد: سایت تیروکمان در محوطه مجموعه تختی اردبیل توسط اداره کل ورزش و جوانان و به منظور آموزش و تمرین کمانداران احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه این سایت پس از احداث در اختیار هیأت شهرستان اردبیل قرار خواهد گرفت، گفت: احداث این سایت با جدیّت توسط مدیرکل ورزش و جوانان استان در حال پیگیری است.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان اردبیل با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها در توسعه رشته‌های ورزشی ادامه داد: متأسفانه در سال‌های گذشته هیچ اقدامات زیرساختی در حوزه تیروکمان انجام نشده و آموزش، تمرین و استعدادیابی در این رشته المپیکی با مشکل مواجه بوده است.

کمالی تصریح کرد: متأسفانه به دلایل برگزاری اردوهای تیم‌های مختلف ملی، مسابقات استانی و کشوری سایر رشته‌ها و یا برگزاری برخی برنامه‌های دیگر در ورزشگاه رضازاده تمرین و آموزش تیراندازی با کمان مختل و تعطیل می‌شود که به ریزش و نارضایتی خانواده‌ها و کمانداران منجر می‌شود.

وی افزود: آموزش و تمرین‌های مستمر کمانداران در ورزشگاه رضازاده در بعدازظهر روزهای فرد هفته برگزار می‌شود.

کد خبر 5516231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha